?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Tsushko
Він щойно сказав, що я його вже дістала своїми умовляннями, і запитав - до якої політичної сили йому приєднатись?
У кого є які пропозиції?
Дісклеймер: Тим, хто Цушка не любить/ненавидить/кому він пофіг - в цій гілці не відповідатиму. Посеремось іншим разом та в іншому місці.

УПД. Мова йде виключно про те, яку з прохідних партій обрати, бо це - єдиний реальний шлях повернення в політику. Ібо бабла на власний політпроект немає.

Comments

Page 4 of 5
<<[1] [2] [3] [4] [5] >>
not4press wrote:
Aug. 7th, 2009 08:41 am (UTC)
Главное помнить, что!
Если ты пьешь с ворами, опасайся за свой кошелек.
Если ты пьешь с ворами, опасайся за свой кошелек.
Если ты ходишь по грязной дороге, ты не сможешь не выпачкать ног.
Если ты выдернешь волосы, ты их не вставишь назад.
Если ты выдернешь волосы, ты их не вставишь назад.
И твоя голова всегда в ответе за то, куда сядет твой зад.
mentbuster wrote:
Aug. 7th, 2009 09:07 am (UTC)
Re: Главное помнить, что!
Цушко пам'ятає.
(Anonymous) wrote:
Aug. 7th, 2009 08:43 am (UTC)
ВОт и я не буду голосовать. Но он ПР больше подходит даже по каким-то физиономическим параметрам (о-сказанула!) Ну, типо,ПР у меня ассоциируется вот с такими мужиками типо Яника, ну вот и Цушко как бы вписался. Патаму ша в команде Тюльки я его не представляю. Но голосовать за ПР не буду - только вот может если Вы, Таня, там будете.
mentbuster wrote:
Aug. 7th, 2009 09:06 am (UTC)
Мене там не буде :)
(Anonymous) wrote:
Aug. 7th, 2009 09:42 am (UTC)
Юле!!! Юле!!! ОЙ:) Оле!!! Олее-оле-оле-оле!!)))
Там де дадут возможность работать нужно парковаться;)
mentbuster wrote:
Aug. 7th, 2009 10:24 am (UTC)
Саме так ;)
5393 wrote:
Aug. 7th, 2009 09:50 am (UTC)
Прикольний в нього вибір. БЮТотюлька думаю відразу відпадає. ПР...напевне теж нє, там його, думаю, запресують, якщо щось не понравіцца. Напевно в НУНС...чи що там буде замість цього багна. ІМХО, найбільш відцентрова анархічна сила, де можна знайти хоч декілька більш-менш вмєняємих пациків і створити яке-не-яке поле свого впливу...Тягнишейкель чи Кролєг...сомнительно. Всьо? Всьоооо... Акуєнний вибір, мля...
mentbuster wrote:
Aug. 7th, 2009 10:19 am (UTC)
Його запресуєш, ага ;)
Він саме той, кого можна запресувати :)))
(no subject) - 5393 - Aug. 7th, 2009 10:51 am (UTC) Expand
(no subject) - mentbuster - Aug. 7th, 2009 11:57 am (UTC) Expand
5393 wrote:
Aug. 7th, 2009 11:01 am (UTC)
Не в тему, але ржунімагу:))))
http://pravda.com.ua/news/2009/8/7/99514.htm
mentbuster wrote:
Aug. 7th, 2009 11:56 am (UTC)
Та вже у Другого обстібали ;)
byk_oleksij wrote:
Aug. 7th, 2009 11:21 am (UTC)
На мій хлопський розум, Цушку потрібно визначити пріорітети. Якщо для нього (і для країни теж!!) важливі питання формалізації власності, або судової реформи, або інші - головним буде зробити так, щоб вони були реалізовані. В цій ситуаії ціль цілком виправдовує засіб. Яким є приєднання до якоїсь із прохідних політичних сил. І мені особисто було б пофіг, яка це буде партія - якщо вона гарантуватиме реалізацію критично важливих для країни ідей.
Хоча здається мені, що БЮТ із цього списку можна викреслити)) Не знаю, як Цушко ставиться до Юлі, але якщо хоча б на 5% так, як Монтян - він нізащо не піде в БЮТ)
mentbuster wrote:
Aug. 7th, 2009 11:54 am (UTC)
Ггг. Я запитаю про відсоток його любові до тЮльки ;)
(no subject) - olexsandrdyadyk - Aug. 9th, 2009 07:11 am (UTC) Expand
(no subject) - mentbuster - Aug. 9th, 2009 07:13 am (UTC) Expand
А нам? - olexsandrdyadyk - Aug. 10th, 2009 03:44 am (UTC) Expand
Re: А нам? - mentbuster - Aug. 10th, 2009 05:30 am (UTC) Expand
(no subject) - byk_oleksij - Aug. 11th, 2009 10:04 am (UTC) Expand
mynchauzen wrote:
Aug. 7th, 2009 04:19 pm (UTC)
Якщо ваша ласка, то я теж хотів би одним оком глянути на підготовлені законопроекти.
2004_1@ukr.net
бо справді вибрати зараз політичну силу...
Єх ніхто так не вміє засирати ідеї, як політики...
Новибирати треба буде
mentbuster wrote:
Aug. 7th, 2009 04:44 pm (UTC)
Навіть фотографи почали цікавитись законопроектами :)
Це не може не радувати.
Перевірте пошту.
(Anonymous) wrote:
Aug. 7th, 2009 08:50 pm (UTC)
Вопрос еще и в том что с него потребуют за то что он попадет в список.. Может по этому критерию и выбирать?
mentbuster wrote:
Aug. 8th, 2009 06:21 am (UTC)
Його всі беруть "без аннексій та контрибуцій" ;)
(no subject) - olexsandrdyadyk - Aug. 9th, 2009 07:14 am (UTC) Expand
(no subject) - mentbuster - Aug. 9th, 2009 07:19 am (UTC) Expand
(no subject) - olexsandrdyadyk - Aug. 9th, 2009 07:40 am (UTC) Expand
(no subject) - mentbuster - Aug. 9th, 2009 07:42 am (UTC) Expand
(Anonymous) wrote:
Aug. 8th, 2009 02:01 am (UTC)
Пусть идет с ПР. И путь потом не соглашается ни на какие высокие должности.
Надеюсь, он вынес урок из последних лет, что его ниша - законотворчество и пробивание законов. Хорошая ниша. Именно тут он был "в своей тарелке" - тут тебе и слава, и почет, титул самого эффективного законотворца (не то в 3, не то в 4 созыве), медалька от Кучмы "За заслуги" и матюки от него же на пленках Гонгадзе - "Кто *** такой Цушко, что этот закон написал?", любовь журналистов, а также благодарных деятелей лоббируемых сфер - украинских книгоиздателей, виноделов (что было, то было) и прочая-прочая...
Правда, непубличная это работа, зато благодарная и сравнительно спокойная.
Вперед, Василий Петрович!
mentbuster wrote:
Aug. 8th, 2009 06:24 am (UTC)
О, видно людину, як в темі ;)
Саме цими словами, з додаванням вишуканих матюків, я вмовляла його в 2006 році ні в якому разі не йти в ментівку :)
di_mur wrote:
Aug. 8th, 2009 04:14 pm (UTC)
ояебу!
Двести с гаком коментов!
Даеше если отнять половину коментов авторства mentbuster
Вася неравнодушен инет-массам!
Наверное пусть идет в РЫГИОНЫ, если возьмут, хотя по большому счеты я думаю, что при нынешней системедепутатом-то, Вася может и станет, только рта ему открыть не дадут, как не дают открыть многим талантливым людям.
Вот, например, мы много слышим Головатого?
mentbuster wrote:
Aug. 8th, 2009 06:12 pm (UTC)
Re: ояебу!
Не рівняй член з пальцем, клятий жидяро! :)))
Ратушняка на тебе немає! ;)
Все з Васею буде ОК, не хвилюйся. Він ні у кого не питатиме, що йому казати - ти ж його знаєш.
Re: ояебу! - di_mur - Aug. 8th, 2009 06:14 pm (UTC) Expand
Re: ояебу! - mentbuster - Aug. 8th, 2009 07:27 pm (UTC) Expand
Re: ояебу! - di_mur - Aug. 8th, 2009 08:54 pm (UTC) Expand
vilny_mulyar wrote:
Aug. 8th, 2009 06:33 pm (UTC)
чи не варто таки створити новий проект?
До парламентських виборів ще цілком можна встигнути розкрути новий проект. Це до речі може бути не обовязково саме партія, може бути громадський рух, навіть неформальний.
Тобто зараз досить сприятливий для цього момент.
Он Дмитро пише: "Двести с гаком коментов!" І він таки-правий. А чому так бентежить сердця питання? Не тому що всі так турбуються долею "Васі" А тому що питання: "А куди? А за кого? А з ким?" маячить перед кожним політично грамотним виборцем. І цей виборець не бачить перед собою очевидної відповіді на нього.
Отже є попит. Ви, Тетяно, скажите "нема бабла", а я скажу що тут як у бізнесі: головне не бабло, головне ПОПИТ. Коли ви виходите на ринок з новим товаром чи послугою, не так важливо скільки у вас є бабла, важливо чи є попит і яка конкуренція.
Ви можете вкласти купу грошей в рекламу того що нікому не потрібно, заполонити бігбордами всю країну і це не допоможе.
Отже попит є. Чи є конкуренція? Загальними силами прийшли до висновку що найпристойніша партія зараз - це партія регіонів.
Ну гаразд, на донбасі можемо визнати конкуренція для нового проекту буде досить сильна. А в решті країни? А виборцю уже не однакового за кого голосувати...
mentbuster wrote:
Aug. 8th, 2009 07:26 pm (UTC)
Re: чи не варто таки створити новий проект?
Бабла_нема_взагалі. Ну, що ще пояснювати?
vilny_mulyar wrote:
Aug. 8th, 2009 07:13 pm (UTC)
Влада лежить під ногами. "Еліта" повністю скомпроментована.
Що нам залишилось від Майдану? а) відносна свобода слова, б) те як голосують на всеукраїнських виборах має значення.
Це ж велике діло! У нас має значення як голосують!
І це дає можливість привести до влади проект, якій сподобається виборцю. А що кажуть політологи (ті що розумні), он - Видрін: "сейчас человек, который станет врагом элиты, превратится в друга народа. Как ни пафосно это прозвучит" І він має рацію, нє? А де є "такой чєлавєк", де є така політична сила?
Ви Тетяно думаєте, Вам щоб просувати свої ідеї надо бабла - обвішати бігбордами всю країну, щоб понаставляти палаток та найняти студетів розадавати політагітки в які ніхто не вірить? Про це дуже добре написав olexsandrdyadyk. Ні, поставте вікі на свою сторінку, створіть за домопогою інтернету віртуальну команду активістів, соціальну мережу, проведість декілька всеукраїнських флешмобів (пам*ятаєте запущену з інтернету акцію "помаранчева стрічка" :)
Тай взагалі згадайте помаранчеву революцію, що змогли зробити люди які повірили у можливість змін на краще, чиї актівісти працюівали карще біло-синих, що витратили купу грошй не вибори, чи помаранчеві ентузіасти? у кого було більше креативу ;) ?
Ви кажете люди зневірились? Так вони не вірять лідерам. Але вони пам*ятають що вони ЗМОГЛИ. Лідери забули, переставли боятися людей, але люди ЗМОГЛИ. А тепер просто не треба лідерів. Треба ідеї - які треба втілити в життя. В цьому різниця! Поясніть людям, що не треба кричати на майдані: "Ющен-ко! Ющен-ко", і скажіть, от наша політична сила не просить вас кричати: "Мон-тян!, Мон-тян!", кричість "Ка-дас-три! Ка-дас-три!" і дайте нам трохи бабла щоб ми мали час пояснювати вам що таке кадастри :) Скажіть їм: ніхто з нас не святий, ми матюкаємось, любимо горілку з салом і чорної ікрою, і таке інше...;) і нам на те треба від вас троих грошей :)
Ви думаєте люди не зрозуміють? Ви думаєте вони не бачили маєтків тих хто вдає, що він "нєстяжатель" і живе виключно на зарплатню депутата або міністра?
Та народ зрозуміє. Просто поясніть їм механізм, як буде працювати те що вони будеть кричати (кадастри, суд присяжних, право носити зброю і так далі) і продемоструйте ваше прагнення прийти до влади і це зробити. Вам простять все: матюки, горілку, неполіткорректність, все. Тільки будьте чесними з виборцем.
vilny_mulyar wrote:
Aug. 8th, 2009 07:17 pm (UTC)
Переконав?
(no subject) - mentbuster - Aug. 8th, 2009 07:21 pm (UTC) Expand
(no subject) - vilny_mulyar - Aug. 8th, 2009 10:11 pm (UTC) Expand
(no subject) - mentbuster - Aug. 9th, 2009 05:43 am (UTC) Expand
(no subject) - vilny_mulyar - Aug. 9th, 2009 06:25 pm (UTC) Expand
(no subject) - mentbuster - Aug. 9th, 2009 07:13 pm (UTC) Expand
понимаете-ли в чем дело - mik1 - Aug. 8th, 2009 08:35 pm (UTC) Expand
Брехня - olexsandrdyadyk - Aug. 9th, 2009 07:27 am (UTC) Expand
Re: Брехня - mentbuster - Aug. 9th, 2009 07:38 am (UTC) Expand
Я нікого не боюсь - olexsandrdyadyk - Aug. 9th, 2009 10:22 am (UTC) Expand
Re: Я нікого не боюсь - mentbuster - Aug. 9th, 2009 10:34 am (UTC) Expand
(Anonymous) wrote:
Aug. 8th, 2009 07:17 pm (UTC)
А сколько времени на раздумья есть?
mentbuster wrote:
Aug. 8th, 2009 07:20 pm (UTC)
До початку-середини вересня.
olexsandrdyadyk wrote:
Aug. 9th, 2009 07:37 am (UTC)
Підсумовуючи
Тема: Re: а чи дозволить гівно, щоб цушко його розгрібав?

Монтян: Куди вони подінуться.


Монтян: Ну звідки стільки скепсису? Цушко - найбільш соціально креативна людина з усіх, кого я знаю, і все у нього вийде. З нашою допомогою



Таня, Ви тут мені дуже нагадуєте Яценюка, який також всім втірає, що він проведе індустріалізацію, невпізнанно перетворить село, медицину та освіту, але ще нікому не влдалось вивідати у нього - як він це зробить і лише гуносить - "вірте мені, вірте мені". (в інфопорні навіть цікаве інтервью недавно було з цього приводу де вся пустота таких обіцянок була показана у всій красі).
Ви, уподобившись Сєні також "втіраєте", що - "куди вони дінуться" і "все в нього вийде".
Якщо ви не те ж що Сєня, обгрунтуйте, як (з допомогою яких механізмів" чесний Цушко заставить 150 кончених мародерів приймати закони, які заважатимуть їм безперешкодно дограбовувати і переграбовувати?
Якщо логічно правильно доведете, то я погоджусь що ви праві і Цушку треба йти хоч з регіонами.
Якщо ні, то вибачте, або ви займаєтесь самообманом (від політичної безнадьоги і щирого бажання знайти хоч ілюзоргий спосіб щось зробити), або ще гірше, чого мені дуже не хотілось би, а саме, що циркулюючі слухи про те, що інфопорн фінансується партією регіонів - не брехня і що недаремно інфопоре всіх "пиз...ть" окрім партії регіонів.
Ще раз, я дуже не хотів би в це вірити (знаєте, також не хочеться втрачати ілюзії).
mentbuster wrote:
Aug. 9th, 2009 07:41 am (UTC)
Re: Підсумовуючи
Напишіть статтю, в якій відпиздіть ПР з усією пролетарською ненавистю, якщо ви вважаєте, що ПРдунів на порносайтєгу мало пиздить Йадороб - ми її охоче опублікуємо, бугага.
Re: Підсумовуючи - vilny_mulyar - Aug. 9th, 2009 06:55 pm (UTC) Expand
kotyhoroshko wrote:
Aug. 10th, 2009 04:22 am (UTC)
хай йде в мери (мерські вибори в березні 2009) якогось не найбільшого в україні міста, і вже далі хай приєднується до когось, якщо захоче на парламентські
mentbuster wrote:
Aug. 10th, 2009 05:28 am (UTC)
Бабла_нема.
(no subject) - kotyhoroshko - Aug. 10th, 2009 09:56 am (UTC) Expand
Page 4 of 5
<<[1] [2] [3] [4] [5] >>

Profile

Shapo
mentbuster
Тетяна Монтян
Website

Latest Month

September 2019
S M T W T F S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by
HP.com/gwen