Home

Previous Entry | Next Entry

Tjulya2
Стенограми засідань ВР читати цікаво, хоча й інколи нудно. Я зробила цей дайджест з коментарями для того, аби ніхто не був забутий і нічого не було забуто. Тому що це був день невимовної ганьби всього українського політикуму, і мені дуже хочеться, щоби кожен політик окремо і всі вони разом - відповіли за наругу над Конституцією, Рішенням Конституційного Суду та волевиявленням виборців. Я розумію, що надій на це – дуже мало, але нехай моя совість буде спокійна. Бо хоча б я зроблю, що можу... ;(((

Під катом - дуже, дуже багато букафф. І це - лише перша серія саги "Бюджет-2008"

Сесійний зал Верховної Ради України.
28 грудня 2007 року. Веде засідання Голова Верховної Ради України ЯЦЕНЮК А.П.

ЯЦЕНЮК: Шановні колеги, в нас зараз на порядку денному розгляд питання щодо проекту Закону України „Про державний бюджет України”. Вибачте, в нас поки що не розглядається це питання. Я ще слово нікому не даю, тому що ми зараз підемо на відповідне засідання бюджетного комітету під головуванням Погоджувальної ради. Колеги, я хотів би декілька слів щодо бюджетного процесу 2008 року. Я просив би, щоби мене всі почули, фракції як зліва, так і справа.
Пункт перший. Закон України „Про державний бюджет на 2008 рік” не може мати кольорів. Це закон про державний бюджет цілої України, а не її частини. [Дуже зворушливо! Зараз розплачусь.]
Пункт другий. Абсолютно зрозуміло, що хороших бюджетів не буває, а тим паче ті бюджети, які підготовлені у надзвичайно стислі терміни. [Хороших бюджетів дійсно не буває, але бувають такі, і які хоча б не кладуть з прибором на Рішення КСУ!!! Тим більше – якщо цього неважко уникнути ]
Пункт третій. Прийняття цього проекту бюджету є виключно технічним елементом. Ми повинні дати уряду можливість пропрацювати два місяці задля того, щоб у березні місяці отримати системний документ, який буде прийнятий як нова редакція Закону України „Про Державний бюджет” у чіткій відповідності з Бюджетним кодексом України. [Цікаво, він хоч сам собі вірить? Ну, про “системний документ”?!]
Пункт третій. [Як? Ще один третій пункт? ;) ]Прийняття цього бюджету може бути виключно споглядатися з точки зору збереження макроекономічної стабільності. [Хоч сам зрозумів, що сказав? “Виключно споглядатися”...]Таким чином основні елементи висловлені. Щодо подальших застережень моїх особистих до проекту Закону України „Про Державний бюджет”. За будь-яких обставин я буду наполягати на тому, щоб в Прикінцевих положеннях Закону України „Про Державний бюджет” були в обов’язковому порядку висловлені наступні речі. Перше. Подання урядом Програми дій уряду. Друге. Подання державної програми про соціально-економічний розвиток. І третє. Нова редакція бюджету в березні місяці наступного року. [СуровЪ!]
[Роздається перший глас благородного нєгодованія:]
14:29:53
ЗАРУБІНСЬКИЙ О.О. Шановний Арсеній Петрович, шановні колеги! Ви знаєте, навіть махровий популізм все рівно має, повинен мати якусь межу. Якісь межі мають бути навіть в популізмі. Я хочу вам навести конкретний приклад. Пропонується вилучити таку норму в бюджеті. Послухайте. Для вирішення питань, пов’язаних із здійсненням депутатських повноважень в межах міста Києва народним депутатам надається автотранспорт Верховної Ради України. Це пропонують вилучити. Я пропоную довести все до абсурду і обов’язково терміново зазначити: вилучити транспорт народних депутатів, для працівників секретаріату Президента України, для всіх відповідальних працівників Кабінету Міністрів України, для міністрів України, для губернаторів, для Конституційного Суду. Одумайтесь, що ви робите вже! [І дійсно – чи має сенс так ганебно “тирити мєлочь по кишенях”? :)]
14:34:12
ЗАРУБІНСЬКИЙ О.О. Шановний Арсеній Петрович, шановні колеги! Фактично це є два документи. Це не є тільки Закон про Державний бюджет України. Тому що на відміну від попередніх бюджетів тут достатньо хитромудро придумано та внесення змін до деяких законодавчих актів України.
Шановні народні депутати, я прошу звернути увагу, що зміни вносяться не на період дії цього закону на 2008 рік, бо ніде не зазначено, що мова іде про зупинення дії законів. Вони просто міняються, просто бюджетом змінюються 102 закони. Тому ми не можемо одним голосуванням голосувати за бюджет і за другу частину, що тут написана, та внесення змін до деяких законодавчих актів України. Ще раз хочу наголосити на цьому, що ніхто не хоче поміняти. У всіх попередніх бюджетах зупинялася дія законів на період бюджету на рік, а тут міняється назавжди. Прошу це зрозуміти.
[Істину рєчєте, товаришу Зарубінський! А толку? Але – подяка хоча б за робкій глас! Тим більше, що ваші слова не пройшли непоміченими – слово бере БНУНСівець]
14:36:19
МАТВІЄНКО А.С. ... ми всі чудово розуміємо, в яких умовах дійсно формувався бюджет. І я думаю, що незалежно від того в опозиції чи у коаліції маємо розуміти, що якісно його підготувати було неможливо. Але без бюджету залишити, дійсно, Україну, це також є недопустимо, це є ще більше зло. Я хотів би запропонувати, можливо, компроміс, який буде прийнятний ля опозиції, для коаліції. Уряд обіцяє, що він у березні місяці повернеться до макроекономічних показників, до уточнення бюджету. Але я хотів би, щоб ми це записали у Прикінцеві положення, і це має стосуватися не тільки першого розділу, а й другого розділу. І дійсно тоді ми можемо спокійно відпрацювати всі норми, і тільки за таких умов, очевидно, ми можемо найти компроміс для того, щоб сьогодні прийняти бюджет.
[Що є більшим злом, товарищу Матвієнко – публічно покласти болт на Рішення Конституційного Суду, чи пожити ще трохи за показниками минулорічного бюджету? Тим більше, що, якщо б замість Новорічних гульок – доблесний Уряд попрацював би, аби зробити Бюджет адекватнішим, суттєву частину ганебних пунктів можна було б виправити! Але хто ж на це піде? Пішла ця країна подалі, і так зійде, лохторат захаває! На допомогу БНУНСівцю поспішає також тЮльок:]
14:37:34
ЛЯШКО О.В. Я хотів би, щоб громадяни України, які слухають трансляцію нашої сесії розуміли, що зараз відбувається у залі. Наші опоненти намагаються змінити процедуру голосування за бюджет, тобто пропонують голосувати за бюджет руками із зрозумілою метою: для того, щоб зробити так, щоб бюджет був не прийнятий взагалі. [І дійсно – звідки ви наберете, жалюгідні помаранчеві кідали – жалюгідні 226 голосів для прийняття цього ганебного бюджету?] Я хочу, щоб люди знали, хто нестиме за це відповідальність, якщо Україна ввійде в новий рік без бюджету, завдяки кому не будуть підвищені зарплати і пенсії, завдяки кому не будуть сплачуватися податки до бюджету і всі інші негативні наслідки. Тому, будь ласка, шановні наші опоненти, добре подумайте, чи варто блокувати процедуру розгляду бюджету, адже вчора на бюджетному комітеті ми задовольнили всі ваші пропозиції на 90 відсотків, до трьох ночі працювали лише з вашими пропозиціями, і ви обіцяли голосувать за бюджет, тому, будь ласка, виконуйте домовленості. [Перекладаю: “Ви, “блакитні” ”тіпо гопазиційні” повії! Ми вже домовилися з вами разом дєрібанити цю жалюгідну країнку, а отож – сидіть та не в'якайте! Ви, звичайно, можете трохи попіаритись на тому, що наш Уряд – таке саме гівно, як і ваш, а Бюджет – такий самий недолугий, як і минулорічний, але – не здумайте нам заважати “тіпо його “чесно” прийняти”! Далі слово бере полум'яний борець за народне щастя:]
14:39:17
СИМОНЕНКО П.М. ... уважаемые радиослушатели, телезрители! ... фракция Компартии... требует выполнения всех социальных обязательств, которые были взяты во время выборов перед нашими избирателями. ... не следует питать иллюзий, потому что все эти заявления реально улучшения жизни не принесут, если правительство не будет заниматься второй основной составляющей - жестко контролировать цены и тарифы. В данном случае мы с вами, не проконтролировав цены и тарифы, снова будем превращать бюджет из государственного в общак финансовых группировок. [Можна подумати, що хоч колись, хоч один Бюджет був чимось іншим – не без участі палітічєскіх прастітуток комуністів, звичайно]...мы ... готовы проголосовать при условии, если будут выполнены все требования Конституционного Суда о возврате всех льгот, которые предусматриваются законом. [Та ви і без цього проголосуєте – куди ж ви подінетеся? ;( І без “ва-втарих” - теж] Во-вторых, исключения второго раздела из тела бюджета, которое предусматривает изменение в более, чем 100 законов, при этом вмешиваются социальные законы и налоговые законы. В данном случае законы самое страшное, уважаемые представители коалиции, такой раздел делает по сути дела очень опасную ситуацию у нас в стране, законы подменяются распоряжением Кабинета Министров, практически устанавливается диктатура. Это естественно и выплаты сегодня будут осуществляться не за счет работы экономики, а за счет недоплаты льгот, которые предусматриваются по закону, то есть по сути дела у тех же ветеранов войны, труда, чернобыльцев, афганцев не доплачиваются льготы, хотя мы должны выполнить решение Конституционного Суда и будут якобы, так скажем, выплачиваться возвратом сбережений тем же, так скажем, другим при рождении ребенка и так далее. То есть, не дополнительно даются еще финансирование на социальные льготы, а за счет того, что другие не выполняются. [Яке тонке спостереження! Хто б міг подумати! А ми думали, що Юлія Володимирівна продасть пару Луї-Віттонів з своєї шафи та саме ці гроші пустить на “соціалку”!]То есть, по сути дела ситуацию создают следующее, что дело… то есть, спасение утопающих – дело рук самих утопающих. Поэтому мы , фракция коммунистов, и будем настаивать: не за счет обездоленного народа сегодня решать этот вопрос, а за счет перераспределения, которое должно состояться от состоятельных людей кто владеет заводами и фабриками в пользу тех, у кого забрали все то, о чем мы сегодня говорим. Прежде всего, те же самые сбережения. [Атлічна!... Безпрограшна мантра! Маладєц, товаришу Симоненко!] Поэтому фракция коммунистов предлагает вычленить второй раздел в законы, отдельно их рассматривать, а после этого уже принимать бюджет. [Ну, попіарилися, і будя! А бюджетний караван іде... Але, аби, збав боже, якісь морально нестійкі депутати не піддалися на цю, хоча і комуністичну – але ж правильну по суті риторику – слово бере Фанатік Фельтон права рука Прем'єр-Міністра:]
ТУРЧИНОВ О.В. ... я хочу нагадати всім, що зараз йде про мова про голосування закону в першому читанні. Це означає, що Верховна Рада повинна проголосувати за власні пропозиції, які нароблені бюджетним комітетом. З цими пропозиціями після вашого голосування зразу уряд з бюджетним комітетом починає прямо тут працювати. І ви бачите, що ми фактично тут тримаємо, кінець року – ми тримаємо тут уряд, для того щоб ваші пропозиції опрацювати і внести уже вам як остаточний проект Закону про бюджет. [Перекладаю: “Для тих, хто не зрозумів Ляшка! Припиніть тут вякати! Через ваше тупе бажання зарисуватись перед своїм лохторатом ми всі тут сидимо та товчемо воду в ступі. Все давно повирішувано та поузгоджувано – голосуємо та розбігаємось по курортах, а то дістали вже”] Що стосується зауважень, які лунали тут, в залі, що, там, назавжди якісь закони прописуються. Я хочу вам нагадати норму, що бюджетне законодавство, тобто цей закон, який зараз ми приймемо, він працює протягом календарного року і закінчує свою діяльність як закон 31 грудня наступного року. Це перше.Друге питання. Пропозиція наступна, і це було узгоджено на Погоджувальній раді, що в перехідні положення цього закону прописати, що до 31 березня уряду внести пропозиції і зміни як до першої, так і до другої частини, про яку ви говорите. Тобто це все узгожено. [Про такі дурниці, як необхідність виконувати якесь там нещасне Рішення КСУ – безглуздо навіть говорити. Не царскоє ето дело! І тут кіндер-сюрприз Спікер таклож вирішив заспокоїти колєблющіхся:]
ЯЦЕНЮК: У нас є з вами дві Постанови Верховної Ради України прийняті, одна взагалі – 410 голосів, про... перша – про процедуру та особливості розгляду бюджету і друга – це вчорашня Постанова „Про прийняття Закону України „Про Державний бюджет”.Формально-юридично в нас є всі документи для розгляду цього питання і розгляду питання щодо прийняття проекту Закону України „Про Державний бюджет” в першому читанні. Я хотів би наголосити ще раз, що прийняття за основу, як пише Бюджетний кодекс, це не прийняття закону як такого, а це прийняття тих наших пропозицій, які вчора напрацьовані і це надання легітимного шляху Кабінету Міністрів України, врахувати все те, що говорилося тут в залі.А друге читання і в цілому – це вже тоді, власне кажучи, завершаючий процес. Тому давайте зараз послухаємо Миколу Івановича Деркача, після цього Віктора Михайловича Пинзеника, а далі будемо думати, як виходити з ситуації. Ми ж порушуємо власну постанову. (Шум у залі).[А до того часу всім все набридне, всі на все плюнуть, та й протягнемо ми того бюджетного покруча аж бігом! Але невгамовний Зарубінський таки хоче залишити власний слід хоча б в стенограмі – а раптом, колись знадобиться? Принаймні я вас оцінила, товаришу Зарубінський! ;)]
14:46:11
ЗАРУБІНСЬКИЙ О.О. ...я хотів би ще раз сказати, бо тут якось неправильно інтерпретують те, що я сказав раніше. Є оця книга, 408 сторінок, назва цієї книги прошу звернути увагу, „Про Державний бюджет України на 2008 рік та внесення змін до деяких законодавчих актів України”. О цих „деяких” - 102 Закони, які міняються, які змінюються. І нам пропонується одним натисканням кнопки проголосувати за зміни 102 Законів України, які є частиною національного законодавства. Це ніякою процедурою не передбачено, ну, вибачте, це вже за межами здорового глузду. Дякую. [Товаришу Зарубінський! Творці цього Бюджету – в курсі, що він – за межами здорового глузду. Вони СВІДОМО кладуть на це з прибором. І ви також в курсі, що вони – в курсі. І не лише ви. А толку?]
14:47:04
СУХИЙ Я.М. Я повністю підтримую думку колеги Зарубінського.
14:47:15
СИМОНЕНКО П.М. ...уважаемые радиослушатели! Речь идет о том, что ранее, принимая бюджет, мы приостанавливали действия тех или иных законов или положений закона на бюджетный год. Здесь же предлагается изменить законы, это во-первых.Но самое страшное, что здесь предусматривается: в измененных уже законах предоставляется право Кабинету Министров вне или вместо законов принимать решение. В чем это проявляется? Вот, допустим, льготы, которые требуют или предусмотрены законом, там предусматриваются определенные размеры этих льгот, а Кабинет Министров здесь, в этом проекте записывает, что уровень выплаты льгот определяется распоряжением Кабинета Министров. А там в законе об этом сказано. То есть, я еще раз повторяю, идет фальсификация и подмена. Это приведет к установлению диктатуры Кабмина, и законы не будут…
14:48:17
КАРМАЗІН Ю.А. ...я просив би розглянути пропозицію, що Закон про Державний бюджет на 2008 рік, це зрозуміло, що він на рік діє, а закон про внесення змін до деяких законодавчих актів, а це 102 документи, в тому числі, кодекс законів про землю, там вводиться поняття продажу сільськогосподарської землі, всього іншого, і це все робиться без земельного комітету, без інших комітетів вносяться зміни. Ми йдемо… ну, 100 законів, я не буду їх перелічувати.
Тому як варіант пропонується написати, що цей закон про внесення змін до деяких законодавчих актів діє до 31 березня 2008 року. Це достатній час для того, щоб збалансувати бюджет …[Мужики! Ви дістали! Припиніть піаритись на штовханні прописних істин! Не заважайте ходу бюджетного процесу! Тим більше, що ні на що інше, крім як поплескати язиками – ви все одно не здатні! :( Голосуйте швиденько за тіпо перше читання:]
ЯЦЕНЮК: Для того, щоби врахувати пропозиції народних депутатів України, які висловлені у цьому залі і які були висловлені вчора, нам треба прийняти рішення про прийняття за основу проекту Закону України „Про Державний бюджет” та схвалення висновків Комітету з питань бюджету. Якщо ми не приймаємо рішення, то нам немає що вимагати в уряду. Уряд не має підстав змінити Закон про бюджет так, як ви цього вимагаєте. Я вже це п’ятий раз повторюю. [Та чують тебе всі прекрасно, сюрприз ти наш кіндерний! Ти теж май совість – не заважай людям піаритись!]
14:50:39
ДЕРКАЧ М.І.Учора Верховна Рада України, висловлюючи волю усіх депутатських фракцій, 410 голосами визнала необхідність прийняття Закону „Про Державний бюджет на 2008 рік”. [Перекладаю: ”Всі в долі, пацики! Так що нєча тепер зістрибувати з теми, піарщики грьобані!”] Керуючись таким рішенням, Комітет з бюджету за короткий час, що був відведений, провів велику роботу з опрацювання проекту Закону про Державний бюджет на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів, а також з розгляду пропозицій депутатських фракцій і комітетів Верховної Ради. Чітко усвідомлюючи, що відсутність Закону про Державний бюджет не дасть змоги проводити у повному обсязі задекларовані усіма політичними силами розміри мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, мінімальної пенсії, стипендій та інших соціальних гарантій, активно залучати інвестиції до розвитку економіки, а також створити умови для затвердження місцевих бюджетів. І усі народні депутати, члени комітету, виявили глибоку відповідальність, підготували і схвалили запропонований вам сьогодні до розгляду проект відповідної постанови.
... комітет знайшов порозуміння з представниками уряду щодо забезпечення збалансованості показників бюджету і підтримав найсуттєвіші на його думку пропозиції, які знайшли відображення в проекті постанови. ... Стосовно пропозицій від комітетів Верховної Ради та народних депутатів комітетом прийнято рішення доручити Кабінету Міністрів України ретельно їх вивчити та врахувати під час підготовки проекту Закону „Про внесення змін до Закону України „Про Державний бюджет України на 2008 рік” у лютому наступного року. Особливого значення надати при цьому питанням формування взаємовідносин між державним та місцевими бюджетами. Для подання такого законопроекту пропонується встановити Кабінету Міністрів України граничний термін до 1 березня 2008 року. Стосовно продажу земель сільськогосподарського призначення. Обговорювалася пропозиція щодо продовження мораторію на продаж земель сільськогосподарського призначення. Пропонується. Перше. Доповнити статтю другу розділ два законопроекту пунктам 14 такого змісту: у статтях 14 і 15 розділу десять Перехідні положення слова та цифри „до 1 січня 2008 року” замінити на слова „до прийняття Верховною Радою України необхідних законодавчих актів з ринку землі”. Друге. Доповнити розділ третій Прикінцевих положень законопроекту новою статтею такого змісту: „Кабінету Міністрів України до 31 березня 2008 року внести проекти необхідних законодавчих актів з ринку землі, щодо податку на додану вартість по селу”.
Під час розгляду пропозицій в бюджетному комітеті була неузгоджена позиція щодо визначення терміну, до якого часу буде продовжено діючий в 2007 році порядок справляння податку на додану вартість по продукції сільського господарства. Пропонується підтримати таку пропозицію: у пункті два статті 12 пункт 2.4 статті 14 слова „тимчасово до дня вступу України до Світової організації торгівлі” замінити словами „до 1 січня року наступного за роком в якому Верховна Рада України ратифікує протокол про приєднання України до СОТ”. Ввести пункт 14.1 такого змісту у статті сім Закону України „Про стимулювання виробництва автомобілів України” слова „ до 1 січня 2008 років” замінити словами „до 1 січня року наступного за роком в якому Верховна Рада України ратифікує протокол по приєднанню України до СОТ”.
[Пинзеник: "І я, і я скажу хоч пару слів!":]
ПИНЗЕНИК В.М. Вчора уряд, разом з бюджетним комітетом, провів дуже продуктивну роботу над бюджетом. Я не буду зупинятися на змісті рішень, які погоджені, на них детально зупинився Микола Іванович. Ми опрацювали пропозиції кожної депутатської фракції по дуже багатьох, включаючи фракції і коаліції, фракції і опозиції, питаннях ми знайшли спільну позицію і була продемонстрована хороша позиція всього бюджетного комітету. Тому що абсолютна більшість членів бюджетного комітету підтримали проект рішення щодо висновків і пропозицій. Ці рішення погоджені з урядом... І я хотів би подякувати всім депутатам бюджетного комітету, і особисто Голові за дуже конструктивну роботу. Я сподіваюсь, що ту роботу, яку вчора провів бюджетний комітет, сьогодні буде продемонстровано у залі Верховної Ради України і ми це підтвердимо своїм голосуванням. [Безсумнівно, пане міністр! Коли йдеться про спільний дєрібан - “осєчок” бути не може! Ось дивіться: ]
ЯЦЕНЮК: 1285-П – про прийняття в першому читанні ставлю на голосування.
15:01:54
За-243
Рішення прийнято.
Ми зараз дали Кабінету Міністрів України доручення – доопрацювати бюджет.
[І по парі слів постфактум, перед закінченням першої серії: ]
СИМОНЕНКО П.М. Я еще раз хочу подчеркнуть, почему фракция коммунистов воздержалась при голосовании. Первое. По причине не того, что мы не поддерживаем висновки комитета, а по причине того, что в тексте бюджета, которые приняты как в первом чтении записано, что все законы сегодня, а это более ста законов, Кабинет Министров своим распоряжением корректирует и устанавливает, нарушая законы и Конституцию, не выполняя решения Конституционного суда, размер льгот для наших ветеранов.[Яка дивна комуністична логіка! Але все ще попереду... ;( ]
15:03:56
КАРМАЗІН Ю.А. ...я просив би зараз Голову Верховної Ради дати доручення комітетам профільним, зокрема який займається аграрними питаннями, бо тут суттєві зміни до Земельного кодексу, приватизацію, місцеве самоврядування, бо тут теж серйозні зміни є до цих законів, хоча прямо про це і не говориться.
ІЗ ЗАЛУ. Регламентному.
КАРМАЗІН Ю.А. Регламентному комітету зібратися і дати зміни до тих 102 законів, які зараз винесені разом з тілом бюджету і також пропонувати їх, при цьому розглянути питання про тільки до 31 числа, щоб діяли, березня, ці закони. Дякую.[Ага, зараз все кинемо і так і зробимо. Розімріявся! ]
ЛИТВИН В.М. Давайте зараз чітко усвідомимо, за що ми проголосували. Ми проголосували виключно за висновки і пропозиції бюджетного комітету ... всі зрозуміли, що засідав бюджетний комітет і ми проголосували за висновки бюджетного, і пропозиції бюджетного комітету, і щоб ви це все розуміли ті, які зараз хочуть когось затаврувати. Дякую. [Анекдот про те, як Литвин прийшов додому, побачив, що його дружина посварилася з коханцем, та помирив їх – реально найкращий з усіх, що я чула! :)]
15:06:19
КИРИЛЕНКО І.Г. Литвин Володимир Михайлович правильно сказав, ми проголосували висновки бюджетного комітету. У нас дві принципові спірні позиції: ПДВ, земля. Ми погодились з лідерами фракцій, що ми знімемо ці питання, знімемо напругу в залі, ми вирішимо це питання і продовження мораторію, і ПДВ в сільському господарстві, знімаємо головні ключові питання. Зрозуміло, що 400 голосів в залі не буде. Але, друзі, давайте ж не стримувати фінансову систему держави. З нового року нові соціальні стандарти. Давайте людям дамо сигнал. Хай працює уряд і хай працює фінансова система. ... це технічний бюджет. Новий бюджет буде через два-три місяці. А цей бюджет – продукт роботи двох урядів. Колеги, давайте проголосуємо і розблокуємо систему.[Нам би дєнь простоять і ночь продєржаццо. Хто там знає, що буде в тому березні?! “Тут і зараз” - ось наше вічне гасло! І чхати ми хотіли на всіляких балакунів на кшталт Сухого:]
15:07:19
СУХИЙ Я.М. ...шановні виборці! Я звертаю увагу на прояв крайнього, крайній прояв лицемір’я та цинізму так званих демократів, котрих в залі сьогодні 204. Отак ви взяли на себе відповідальність за майбутню долю України. Коли вам було вигідно, ви голосували руками і костилями; коли вам не вигідно, вас вже влаштовує система „Рада”. Тобто ви зняли з неї недовіри, ви тепер їй вірите вже. Але саме головне не в цьому. Другий розділ цього закону потрібно просто відмінити. Тому що він суперечить рішенню Конституційного Суду. [І не лише другий розділ. пане Сухий! А ще й ст. 64 Проекту, якою “...з метою приведення окремих норм законів у відповідність із цим Законом зупиняється на 2008 рік дія двох десятків норм!] Та ви подивіться, що робиться! Кабінет Міністрів України тепер нам своїм законом диктує як нам дихати, депутатам! Не ми – їм, а вони – нам. Чи їздити нам у відрядження, чи пішки ходити! Як нам виконувати власні повноваження, які передбачені законом про статут? І відносно, Володимир Михайлович, вас тут зараз хвалять. Ви бійтеся тих, що вас хвалять, це не до добра.[Ггг :)]
ЯЦЕНЮК: Перше. Ми зараз з вами схвалили за основу проект Закону України „Про Державний бюджет України на 2008 рік” і висновки бюджетного комітету, в тому числі всі відповідно проголошені. Друге. Ми дали можливість Кабінету Міністрів України отримати ці документи і працювати з ними, і розглянути на своєму засіданні відповідні пропозиції, і внести в зал новий проект Закону України „Про Державний бюджет на 2008 рік” та внесення змін до відповідних законів.
Третє. Що стосується зауважень, які висловлювали цілий ряд народних депутатів. Я просив би, щоб ми не кидалися у певний популізм, який не дасть можливості тим чи іншим органам державної влади виконувати державні владні функції.[Дєржавнік. аднака!.. ;(] Це стосується скасування тих чи інших видатків. Тому всьому повинна бути міра. І останнє. У тому випадку, якщо в проекті Закону України „Про Державний бюджет” не буде статті, яка передбачає імперативну вимогу щодо внесення нового закону про Державний бюджет до 31 березня і його прийняття, я точно голосувати не буду. [Не хвилюйся, кіндере. Система “Рада” видасть необхідний результат і без твого дорогоцінного голосу.] Кінець першої серії.

Окремий пост я напишу на тему ганебного голосування про призначення цілої купи місцевих виборів, яке мало місце до початку “бюджетних тьорок”.
Моє улюблене питання - любі френди, хоч комусь, крім мене - все це цікаво? Я, звичайно, зроблю другу серію в будь-якому випадку, але мені приємніше буде її робити, якщо я знатиму, що перша хоч комусь сподобалась.

Comments

[info]olexiy wrote:
Jan. 4th, 2008 04:15 pm (UTC)
дуже цікаво
[info]mentbuster wrote:
Jan. 4th, 2008 04:19 pm (UTC)
Та ви ж ще не могли навіть встигнути прочитати, льстеццц! ;)
(no subject) - [info]olexiy - Jan. 4th, 2008 04:40 pm (UTC) Expand
[info]10nyk wrote:
Jan. 4th, 2008 04:18 pm (UTC)
Keep On Moving!
[info]mentbuster wrote:
Jan. 4th, 2008 04:20 pm (UTC)
Ви теж ще не могли встигнути - я ж щойно запостила :)
(no subject) - [info]10nyk - Jan. 4th, 2008 04:38 pm (UTC) Expand
[info]dibrov_s wrote:
Jan. 4th, 2008 04:26 pm (UTC)
Це все цікаво, корисно та необхідно у випадку, ящо це - початок більш дієвого реагування. Будемо шукати...
[info]mentbuster wrote:
Jan. 6th, 2008 09:15 am (UTC)
У тебе є конкретні пропозиції про "дієве реагування"? ;)
(no subject) - [info]dibrov_s - Jan. 6th, 2008 03:05 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jan. 6th, 2008 03:31 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]dibrov_s - Jan. 6th, 2008 04:10 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jan. 6th, 2008 04:52 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]dibrov_s - Jan. 6th, 2008 07:34 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jan. 6th, 2008 08:08 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]dibrov_s - Jan. 6th, 2008 08:24 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jan. 6th, 2008 08:28 pm (UTC) Expand
[info]alypa wrote:
Jan. 4th, 2008 04:47 pm (UTC)
прочитала уважно. дякую. це цікаво і важливо.
[info]mamay_m wrote:
Jan. 4th, 2008 04:52 pm (UTC)
Взагалі то читати неможливо, але як що хтось прочитав це, і щеє як що він на цьому розумієця, і якщо він неполінився для таких як я щось підкреслити і виділити, то це ТІТАНІЧНА справа.

Я невпевнений що читатиму кожного разу бо інколи хочеця тупо подивитися кіно про Алісу і мієлафон, випити пива і спати, але коли є трохи часу і натхнення то такий запис надкорисний.
[info]mentbuster wrote:
Jan. 6th, 2008 09:15 am (UTC)
Я робитиму ще більш адаптовані варіанти ;)
[info]aantonov wrote:
Jan. 4th, 2008 05:17 pm (UTC)
Феєричні ушльопки!
З нетерпінням чекаю наступних серій.
[info]kolega1 wrote:
Jan. 4th, 2008 05:29 pm (UTC)
Нєнє! Всьо цікаво і дуже корисно. Бо охопити все самотужки – неможливо. Було б непогано це десь штовхати в мережу далі. І систематично... Не думали?
[info]czardas wrote:
Jan. 4th, 2008 06:58 pm (UTC)
Хочешь трансляцию себе забрать?))
(no subject) - [info]dibrov_s - Jan. 5th, 2008 07:57 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]ircmaan - Jan. 6th, 2008 09:51 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jan. 6th, 2008 09:56 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jan. 6th, 2008 09:16 am (UTC) Expand
[info]blacksun_rise wrote:
Jan. 4th, 2008 05:34 pm (UTC)
жжёшь, пиши исчо

цікаво-цікаво, я от і не підозрював що там така вакханалія творится..
[info]mentbuster wrote:
Jan. 6th, 2008 09:17 am (UTC)
Це лише те, що на поверхні. Про що вони домовляються в кулуарах - ми ніколи не дізнаємось :(((
[info]czardas wrote:
Jan. 4th, 2008 06:59 pm (UTC)
Сильно.
[info]mentbuster wrote:
Jan. 4th, 2008 08:13 pm (UTC)
Коли прийдеш? ;)
(no subject) - [info]czardas - Jan. 4th, 2008 08:30 pm (UTC) Expand
[info]autar wrote:
Jan. 4th, 2008 07:15 pm (UTC)
ваша праця прекрасна, і вона нужна людям (с) :)
[info]mentbuster wrote:
Jan. 6th, 2008 09:17 am (UTC)
Я б її робила, навіть якщо б мене ніхто не читав ;(
Ось така я ненормальна.
(no subject) - [info]an_3 - Jan. 8th, 2008 09:24 am (UTC) Expand
[info]lider wrote:
Jan. 4th, 2008 08:01 pm (UTC)
ІМХО
Класична двоходовка, що схожа на многоходівку "генпрокурор".
Бюджет приймається для ініціювання процесу його розпилу.
Через тиждень-два буде подання в конституційний суд, яке задовольнять.
У проміжку Юля з корєшами накатає новий варіант.
[info]mentbuster wrote:
Jan. 6th, 2008 09:18 am (UTC)
Re: ІМХО
Ніхто в КС не подаватиме. В КРАЇНІ НЕМАЄ ОПОЗИЦІЇ. Вони довго воювали, а це - справа затратна. Тож тепер вони домовилися дєрібанити разом...
[info]uandr wrote:
Jan. 4th, 2008 08:25 pm (UTC)
Дуже цікаво! Пишіть ще!
Дайош повну трансляцію засідань ВР у перекладі Гобліна mentbuster!
:-D
[info]pavloslav wrote:
Jan. 5th, 2008 05:09 pm (UTC)
плюспіццот! Таня жжот!
Пані Монтян, а ви не хотіли б піти на телебачення - щотижневий огляд робити? Щось у Чайки хрєново не дуже добре виходить
(no subject) - [info]mentbuster - Jan. 6th, 2008 09:19 am (UTC) Expand
[info]_mxm_ wrote:
Jan. 4th, 2008 08:50 pm (UTC)
userpic ?
[info]mentbuster wrote:
Jan. 6th, 2008 09:30 am (UTC)
Re: userpic ?
На жаль, не виходить завантажити. Пише, що помилка :(
а так? - [info]_mxm_ - Jan. 6th, 2008 12:51 pm (UTC) Expand
Re: а так? - [info]mentbuster - Jan. 6th, 2008 02:37 pm (UTC) Expand
исправлено - [info]_mxm_ - Jan. 6th, 2008 06:21 pm (UTC) Expand
Re: исправлено - [info]mentbuster - Jan. 6th, 2008 06:37 pm (UTC) Expand
[info]vittya wrote:
Jan. 4th, 2008 09:38 pm (UTC)
овакіц
[info]drug123 wrote:
Jan. 4th, 2008 09:38 pm (UTC)
Нда, жесть :о(
От уроди! (ц)
[info]ex_execq2919 wrote:
Jan. 5th, 2008 11:26 am (UTC)
смотрел эфир, но комментарии классные )
[info]mentbuster wrote:
Jan. 6th, 2008 09:31 am (UTC)
Я їх просто всіх ніжно люблю ;)
Як там у вас в міністерстві? ;)
(no subject) - [info]ex_execq2919 - Jan. 6th, 2008 10:17 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jan. 6th, 2008 10:38 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]ex_execq2919 - Jan. 6th, 2008 05:52 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jan. 6th, 2008 06:15 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]ex_execq2919 - Jan. 6th, 2008 09:03 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jan. 6th, 2008 09:18 pm (UTC) Expand
[info]nahtigal wrote:
Jan. 5th, 2008 11:47 am (UTC)
Пишіть, Таню, обов'язково пишіть далі.
[info]mentbuster wrote:
Jan. 6th, 2008 09:32 am (UTC)
Це мій хрест ;)
[info]io95 wrote:
Jan. 5th, 2008 07:46 pm (UTC)
Якщо чесно, повний відстій. При всій повазі.
[info]mentbuster wrote:
Jan. 6th, 2008 09:32 am (UTC)
А шотакоє? Що саме не сподобалось?
(no subject) - [info]io95 - Jan. 6th, 2008 10:47 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jan. 6th, 2008 10:59 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]io95 - Jan. 6th, 2008 11:24 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jan. 6th, 2008 11:26 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]io95 - Jan. 6th, 2008 11:30 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jan. 6th, 2008 11:37 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]io95 - Jan. 6th, 2008 11:39 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]io95 - Jan. 6th, 2008 11:37 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jan. 6th, 2008 11:38 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]io95 - Jan. 6th, 2008 11:43 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jan. 6th, 2008 01:16 pm (UTC) Expand
[info]dibrov_s wrote:
Jan. 5th, 2008 08:10 pm (UTC)
Кстаті, сугубо тєорєтічєскій вопросъ.

Вот тутъ кацапській Вєрховньій судъ, какъ я понялъ, пленумъ провелъ, и далъ разъяснєнія по правопрімєнєнію. Онъ, вї честності, сказалъ:

А внеочередники, как постановил Верховный суд, должны получать жилье без очереди. Этот, казалось бы, само собой разумеющийся факт долго опровергался на практике. Поскольку муниципалитеты нынче жильем не богаты, они не торопятся раздавать заветные ключи гражданам, кому положено.

Дело в том, что новый Жилищный кодекс РФ предусмотрел: в некоторых случаях граждане имеют право требовать от государства новоселья вне очереди. Это, например, выселяемые из аварийного жилья, а также дети-сироты и больные тяжелыми формами хронических заболеваний. Но из-за недостатка муниципального жилья эти люди нередко ставились в отдельную очередь. Звучало, конечно, нелепо: очередь для тех, кто вне очереди.

Верховный суд России решил прекратить такую практику. Он указал в обзоре судебной практики, что предоставление жилых помещений вне очереди не предполагает включения гражданина в какую-либо очередь. Никакой отсрочки устанавливать не нужно.


Скажи, сугубо тєорєтічєскі: значітъ лі ето, что деті-сіроти, нє получівшиє квартіру по достіжєнію совєршеннолєтія, могут смєло обжаловать бєздєйствіє государства и отсуживать сумму затратї на арєнду жилплощаді?
[info]mentbuster wrote:
Jan. 6th, 2008 09:33 am (UTC)
Хіба що суто теоретично ;(
[info]vittya wrote:
Jan. 5th, 2008 11:16 pm (UTC)
якби вони були більш розумними, то могли б просто прийняти окремий закон, як 27 квітня 2007 року, коли ВР прийняла ЗУ "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Цивільного кодексу України" і назвати просто "... у зв'язку з прийняттям ЗУ "Про державний бюджет України на 2008 рік")))
І тоді ніяких зазіхань на Конституцію не було б.
[info]mentbuster wrote:
Jan. 6th, 2008 09:35 am (UTC)
Там по тексту є ще ст. 67 (в проекті була ст. 64), якою зупиняється дія двох десятків нормативних актів. А те, що ви пишете - неможливо, бо всі ці зміни мають пройти пройти профільні комітети, в той час як Бюджет - лише свій профільний комітет. Тому і запхали "в пакет".
[info]dibrov_s wrote:
Jan. 6th, 2008 03:11 pm (UTC)
До речі, подивись, що роблять одеські долбодятли місцевого значення...
http://blog.nso.org.ua/blog/1375

Мені обіцяли показати мотивацію, коли дочекаються... Але я від того бІтова вже два місяця чекаю мотивацію по "справі Міханіків" - дуже цікаве має бути чтиво. Але, можливо, марно....
[info]mentbuster wrote:
Jan. 6th, 2008 03:29 pm (UTC)
Скоро азарівщина здасться нам часами загального благодєнствія - ось побачиш ;(
[info]uncle_iggy wrote:
Jan. 6th, 2008 03:18 pm (UTC)
Я думаю, що Юля просто скористалася ситуацією з бюджетом, щоб просунути поправки до 100+ законів. Це ж скільки часу було б потрібно Раді, щоб їх прийняти по повній процедурі?! І яка частина з цих поправок тоді пройшла б?! Так що Юля просто обманула всіх.

Але головне - це ж як просто таким чином провести зміни, які дадуть потрібним людям нові можливості для дерибану. І зараз можна лише гадати, наскільки це великі можливості. Відслідкувати, чи не відкривають ті зміни якісь дірки для дерибану, очевидно, неможливо за той час, що був.

Врахувати всі чи майже всі поправки до бюджету, втч від опозиції - коли це таке було? Опозиція, як правило, вносить купу популістських поправок, щоб попіаритись та затруднити уряду своїх опонентів виконання бюджету. Але Кабмін запросто на це пішов, бо бюджет - лише на три місяці. А якщо не вдасться виконанти такий поп-бюджет (тобто популістський :) ), Юля зможе сказати, що вони були змушені прийняти ті поправки, бо не було часу на прийняття нормального бюджету. Якщо навіть прийнятий бюджет викличе проблеми для уряду, прийняті зміни до законів коштують того - в цьому можна бути певним. Якщо не уряду, то потрібним людям.

Отак і дурять нашого брата. Втч політика. Думаю, далеко не всі з них розуміли суть справи.

Щодо того, чи цікаві ці дайджести. Мені - цікаві. Щось дають для розуміння того, що у нас все-таки відбувається. Взагалі такий авторський дайджест - це те, що ми мали б отримати від журналістів, але вони цього чогось не роблять. Тому я Вас, Тетяна, усіляко в цьому підтримую.
[info]mentbuster wrote:
Jan. 6th, 2008 03:27 pm (UTC)
Замкнене коло :(
Журналісти пишуть те, що цікаво людям, а їм цікаве "лайно, порнуха, питкі і казні" :(((
Юля там далеко не головна. Її "зламали", і вона робить все, що потрібно Балогану Анлімітед, тобто об'єднаній банді балогівців та ахмєтівців, в надії надурити їх та зіграти в свою гру. Але я думаю, що у неї нічого не вийде :(
Бо, повторюю ще раз - ПАРЛАМЕНТСЬКОЇ ОПОЗИЦІЇ В КРАЇНІ НЕМАЄ :(((
(no subject) - [info]uncle_iggy - Jan. 6th, 2008 03:53 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jan. 6th, 2008 03:58 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]uncle_iggy - Jan. 6th, 2008 04:09 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jan. 6th, 2008 04:53 pm (UTC) Expand

Profile

Shapo
[info]mentbuster
Тетяна Монтян
Website

Latest Month

July 2009
S M T W T F S
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by
HP.com/gwen