Home

Previous Entry | Next Entry

Fight
Раджу читати текст виключно під цей музичний супровід:



Оскільки мене вже протягом довгого часу задовбують питаннями на кшталт - на кого я працюю яку політичну силу я насправді підтримую, чому я не бажаю голосувати за когось, а голосую "проти всіх", та т.і., а також на честь обрання тЮлі та старого нового Кабміну - вирішила я нарешті накатaти цей пост ;) Пост називається -

"Правила чесної гри"

Отже. Уявіть собі футбольні команди, в яких - найкращі в світі гравці, яких абрамовичі скупили за велике бабло по усьому світу. Уявіть також, що гравців цих команд ніхто не критикує, не ганяє підсрачниками на тренування, але при цьому їм регулярно платять афігєзну зарплатню та підкупають суддів, аби вони, збав боже, раптом не програли. Ваша думка - через який час ці команди повністю морально розкладуться та замість тренувань почнуть бухати з блядями жінками легкої поведінки по кабаках? Правильно, майже миттєво. Ні, звичайно, можливо, і знайдеться один чи два "фанатики", які продовжать тренування та залишатимуться тверезими та цнотливими. Але, не витримавши такої досконалості поруч з собою, їх швиденько підставлять та "зжеруть" не такі морально стійкі товариші по командам.

Сподіваюсь, аналогія з нишим доблесним політикумом більш ніж прозора. Тільки в ролі абромовичів в цій алегорії виступають політичні прихильники різного ступеню фанатичності - всіх футбольних команд злочинних політичних угрупувань, а в ролі бабла - кредит довіри, що видається політиканам у вигляді електоральної підтримки.

Аби знову повернути командам моральний дух та спортивне натхнення, навіть не треба виганяти їх з барів та ліжок шльондр. Достатньо припинити підкупати суддів, а зарплатню платити - виключно в залежності від результатів матчів. ВСЕ! Аби не вилетіти з команди, доблесні гравці самі суттєво обмежать п'янки та блядки, збільшивши натомість кількість тренувань!

Ви не повірите - я всім серцем вболівала за те, аби тЮля стала прем'єром, а помаранчеві таки сформували свій уряд. І я щиро поздоровляю з тим, що це таки сталося - помаранчевих фоннатів, а ще більше - блакитних (так само я щиро радію, коли хтось з моїх синів раптом програє в бою через зарозумілість та недооцінку суперників :) ) Тому що це - ЗА ПРАВИЛАМИ, бо ТАКА Є ВОЛЯ ЛОХТОРАТУ, який теж має нести повну відповідальність за свій вибір, аби надалі - робити кращий.

Якщо персональний склад уряду залежить виключно від волі лохторату, а не від підкилимних інтриг всіляких тЮлькіних бізнесменів, "Балогана Анлімітед" чи Ахмєта - значить, доблесна блакитна гОППазиція намагатиметься хоч трохи частіше ходити на тренування, замість бухати з повіями бути кращими за помаранчевих, а помаранчеві намагатимуться також не пропускати тренувань довести, що вони - таки хоч трішки кращі за блакитних ;)

В 2004-му році народ покарав блакитних саме за брутальне порушення правил - здійснивши Помаранчеву (квазі)революцію. Люди називали це "ми вийшли на Майдан не за Юща чи Юлю, а за правову державу", але по суті - це було саме ПОКАРАННЯ ЗА ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ.
В 2006-му році за порушення правил були покарані вже помаранчеві - тому що, замість того, аби хоч трохи виправдовувати сподівання лохторату - зрадили Майдан накинулася на владу, як дурний на мило, та зайнялися настільки оголтілим та недолугим дєрібаном, що навіть блактитні "прозріли" ;)
В 2007-му році - чергове покарання блакитних за порушення правил у вигляді нестримної жадоби. Вони мали владу, але захотіли бути владичіцамі морскімі мати її ще більше, за що і були розігнані нах. До речі, социки дійсно нікого не зраджували, бо нікому у вірності не клялися. Але вони ПОРУШИЛИ ПРАВИЛА, "забувши" чітко та недвозначно сказати лохторату під час виборчої кампанії те, що самі мали на увазі апріорі - що вони є "самі по собі", не помаранчеві і не блакитні, і підуть в коаліцію з тими, хто запропонує вигідніші умови. САМЕ ЗА ЦЕ вони були покарані відлученням від корита вилітом з великої політики. І їх прімєр - другім наука цей урок не пройшов непоміченим, бо... злякалися, йобані сцикуни! тЮля таки прем'єр! До речі, мій друг Вася до кінця спокутував свою причетність до социків, не давши Балогану Анлімітед зайти в порушенні правил занадто вже далеко, і заплативши за це зависоку, як на мене, ціну...

І на завершення - про вибір між сортами лайна. Безумовно, в 2004 році я дійсно обрала один з кавалків стала на бік Юща, але - виключно в умовах крайньої необхідності, з метою покарання нєчєстівцев порушників правил. Після 2004 року подібної необхідності більше не виникало (бо сили супротивників приблизно рівні), і я дуже сподіваюсь, що і не виникне ;) І тому я критикую тих, хто таки обрав між сортами лайна, оскільки зробили вони це без будь-якої необхідності!
Заохотивши, тим самим - порушення правил з боку всіх сортів лайна!!!

Всі ми натхненно стежитимемо за різнокольоровими політиканами. Щоби вони правила не порушували... А я особисто - обіцяю, стримуючи блювотні позиви від Оніщука, Луцика та ще деяких особисто знайомих персонажів - оцінювати (критикувати чи хвалити) виключно їхні дії, а не їхні мерзенні особистості ;)

Tags:

Comments

[info]autar wrote:
Dec. 19th, 2007 12:00 am (UTC)
О. Оце є власне те, що я підтримую на всі 100% (крім друга Васі, але то уже ваш друг :)
[info]mentbuster wrote:
Dec. 19th, 2007 12:09 am (UTC)
Будьте люб'язні - поясніть мені, які саме у вас претензії до Васі?
(no subject) - [info]autar - Dec. 19th, 2007 12:23 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Dec. 19th, 2007 05:54 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]ircmaan - Dec. 19th, 2007 08:34 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Dec. 19th, 2007 08:36 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]ircmaan - Dec. 19th, 2007 08:38 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]alogic - Dec. 19th, 2007 02:37 pm (UTC) Expand
[info]maidankrym wrote:
Dec. 19th, 2007 12:22 am (UTC)
Питаннячко
футбол - таке собі порівняння. Воно розраховано на те, що фонати за великим рахунком нічого не отримують від футболістів, окрім драйву за гру.
А от скажи краще таку аналогію. Дві лікарні воюють між собою, а ти пацієнт. Ну і між ними агалтєлоє змагання за твоє бабло, за кожну операцію, ще й якість не гарантують. Що, самім в лікарі йти? Не хочеться. Хочеться щоб лікарень було більше і щоб там лікарі були фахові.
[info]mentbuster wrote:
Dec. 19th, 2007 05:55 am (UTC)
Re: Питаннячко
Ще раз тобі кажу - йди нах, тупа дитино, поки не навчишся визнавати свої помилки.
Re: Питаннячко - [info]dementish - Dec. 19th, 2007 02:14 pm (UTC) Expand
Re: Питаннячко - [info]maidankrym - Dec. 19th, 2007 04:55 pm (UTC) Expand
[info]crazy_skipper wrote:
Dec. 19th, 2007 12:24 am (UTC)
А мені дуже сподобалась стаття на "Обкомі" про лося, що зображує оленя. Почитай!
[info]mentbuster wrote:
Dec. 19th, 2007 06:01 am (UTC)
Так, непогано ;)
Особливо - про злібного закарпатського тролля :)
[info]molokovoz wrote:
Dec. 19th, 2007 12:43 am (UTC)
Так. Про те саме думав, але називав оте не "покараннями", а "уроками"
[info]mentbuster wrote:
Dec. 19th, 2007 07:00 am (UTC)
Уроки наші дауни не вчать. Їх можна лише карати.
[info]yussouf wrote:
Dec. 19th, 2007 12:44 am (UTC)
Я давно вже кажу: то є велике щастя для України, що в неї є "захід" та "схід", є два (може, формально, три, чотири - але ситуативно все ж завжди два) майже рівних угрупування - і не одне з них не здатне перемогти.

І поки ті виблядки зайняті одне одним - є шанс, невеличкий, але є - що щось інше зросте.
[info]mentbuster wrote:
Dec. 19th, 2007 07:01 am (UTC)
Зростанню нового чиняться шалені перешкоди, але ми прорвемось :)
[info]king_kalostana wrote:
Dec. 19th, 2007 12:51 am (UTC)
многабукав.
от тебя фоток не дождешсо.
окєй.
Блєстящая Тимошенка
[info]yussouf wrote:
Dec. 19th, 2007 01:22 am (UTC)
несамовити регочучи
блядь, вбило найух наповал!
Re: несамовити регочучи - [info]mentbuster - Dec. 19th, 2007 07:06 am (UTC) Expand
[info]zyxman wrote:
Dec. 19th, 2007 12:56 am (UTC)
И кто должны быть неподкупными судьями?
[info]mentbuster wrote:
Dec. 19th, 2007 05:50 am (UTC)
Народ, що має відповідний освітній та майновий рівень та досвід того, що "хороших політиків не буває" ;)
(no subject) - [info]zyxman - Dec. 19th, 2007 06:43 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Dec. 19th, 2007 07:02 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]zyxman - Dec. 22nd, 2007 03:26 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]king_kalostana - Dec. 23rd, 2007 01:18 am (UTC) Expand
[info]rogin wrote:
Dec. 19th, 2007 06:58 am (UTC)
Маніхвест достойний (без іронії). Якщо Вам дійсно вдасться залишитись в межах, заявлених останнім реченням - тоді повний респект ;-). Приєднуюсь.
[info]mentbuster wrote:
Dec. 19th, 2007 07:02 am (UTC)
Звичайно, вдасться. Бо унікум - лише Вася, а всі інші абсолютно однакові :)
[info]partyzan_ua wrote:
Dec. 19th, 2007 07:05 am (UTC)
Дякую, Тетяно ... (вибачте, не знайшов як Вас по-батькові - я таки ще маленький).

От саме слова про оцінювати (критикувати чи хвалити) виключно їхні дії, а не їхні мерзенні особистості - це якраз оте, що я мав на увазі, коли писав до Вас про "жартівників", на кшталт Вови, які вже просто тупо "кумарять" - http://mentbuster.livejournal.com/85205.html?thread=3292629#t3292629

Щиро дякую і дуже хочу, сподіваюсь, на подальше споживання від Вас, від Вови та від інших мочильщиків, саме якісного продукту, а не скочування (не важливо - свідомого чи ні) до рівня клоунади та відверто остогидлих вже "жартів". :)

Прошу вибачення, що мабуть своїми повідомленнями теж додав краплину до тієї чаші, яка у Вас вже переповнилась і наслідком чого став оцей Ваш пост. Але маю Вас запевнити, що от якраз щодо Вас особисто мені навіть не спадало на думку питання "на кого ж вона працює" :) От чесно! Я хоч і "маленький", але розуміння про "самодостатність" таки маю. І, як "маленькому", відверто, дуже хочеться стати подібним до Вас. ;)

Про "вибір між сортами лайна" і особливо про "обрання в 2004 році одного з кавалків... виключно в умовах крайньої необхідності" - не лише Ваша позиція, а багатьох... дуже багатьох! І моя, відповідно, також... хоч я і "не подорослішав". ;) Щирих "фоННатів" (як 2004-го, 2006-го, так і наразі), гадаю, на справді обмаль, хоч вони й найгаласливіші, найактивніші, найагресивніші... найкумедніші і при тому ще й на жаль іноді найнебезпечніші створіння для оточуючих. Ну, то вже інша справа.

Дякую!
[info]mentbuster wrote:
Dec. 19th, 2007 07:39 am (UTC)
Яка чемна та улеслива дитина ;)
Вова мені сказав, що просто не бачив іншого способу привернути увагу суспільства до проблеми "многостаночників" та глюків під час голосувань :)
Не знаю, як він - а я врахую ваші побажання ;)
[info]mover_st wrote:
Dec. 19th, 2007 07:32 am (UTC)
Все гарно написано, люблю аналогії! =) Є тільки одна деталь, футболістів до клубів покупають, а наші політики самі за свої місця платять, щоб потім отримати ще більше. А вже після цього розслабляються і їх виносять інші, хто заплатив. Кругообіг бабла в політиці. =)
[info]mentbuster wrote:
Dec. 19th, 2007 07:41 am (UTC)
Дяку-дяку :)
Абсолютно прямих аналогій не буває - в своїй я мала на увазі виключно мотиваційну складову ;)
(no subject) - [info]mover_st - Dec. 19th, 2007 07:47 am (UTC) Expand
[info]potekhin wrote:
Dec. 19th, 2007 07:39 am (UTC)
про "на кого працюєш" - класика. :)
кажу, що це залежить від того, кому власться більше землі, держбюджету тощо роздерибанити.
звісно, досить годувати їх. треба смажити.
http://potekhin.livejournal.com/325834.html
[info]mentbuster wrote:
Dec. 19th, 2007 07:41 am (UTC)
Ги, який ти продажний :)))
(no subject) - [info]potekhin - Dec. 19th, 2007 08:00 am (UTC) Expand
[info]sabeloff wrote:
Dec. 19th, 2007 08:14 am (UTC)
никто никого не "карав".
наказание могло быть в том случае, когда ДОнбасс полностью проголосовал за ЮЛЮ или НУНС (и наоборот Запад за ПР)
но все остается на своих местах.
избиратели покарали НУНС и СПУ, и то только частично, и не в пользу ПР, а БЮТа, т.е. тех же помаранчевых.

в настоящий момент в роли карающего палача выступает Ющенко.
и вот у него задача ОЧЕНЬ сложная - как бы и покарать юлю, но так, чтобы себе чего-нибудь не отрубить....
[info]mentbuster wrote:
Dec. 19th, 2007 08:38 am (UTC)
Карав, карав ;)
Не так жорстоко, як слід було б, але тим не менш ;)
(no subject) - [info]sabeloff - Dec. 19th, 2007 09:18 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Dec. 19th, 2007 09:21 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]sabeloff - Dec. 19th, 2007 09:34 am (UTC) Expand
[info]io95 wrote:
Dec. 19th, 2007 08:43 am (UTC)
Пафосно і щиро. Залік. :)

Однак реально, коли заходиш в кабінку для голосування в тебе є вибір:
- голосувати проти всіх
- голосувати за найменш огидну силу з усіх
- голосувати за найменш огидну силу з тих що ймовірно пройдуть

А додайте до цього, що поточна влада тобі глибоко несимпатична і ти розумієш, що її консервація - це вже загроза демократії (в якій можлива перемога опозиції). А демократія в нас ще молода і варто частіше перевертати пісочний годинник "влада-опозиція".
Не знаю, я обираю опозицію. Зрештою що буде, коли всі почнуть голосувати "проти всіх"? Лайно лайном, але і влада країні потрібна. :)

Да, і не варто усіх прихильників політ. сил огульно називати зомбованими фоннатами. Це спрощення... популізм іншими словами. І хто сказав, що обираючи певну силу ти вже не можеш її критикувати? Якраз навпаки - інші тобі трохи байдужі, а за цю ти відчуваєш власну відповідальність.

..сумбурно може ..і для самого не переконливо ..буду думать ще
[info]mentbuster wrote:
Dec. 19th, 2007 10:21 am (UTC)
Думайте :)
[info]hrumplik wrote:
Dec. 19th, 2007 10:10 am (UTC)
Дуже гарна пісня! Слухав цілий ранок.
[info]mentbuster wrote:
Dec. 19th, 2007 10:21 am (UTC)
Ну, нарешті хоч хтось пісню зацінив ;)
[info]telekritik wrote:
Dec. 19th, 2007 01:21 pm (UTC)
Дякую за цей текст.
[info]mentbuster wrote:
Dec. 20th, 2007 09:23 am (UTC)
Нема за що :)
[info]bajda wrote:
Dec. 26th, 2007 10:28 am (UTC)
НЕ ІДЕАЛІЗУВАТИ мерзенні особистості - це те, до чого гомосапієнси якби спонтанно і логічно (для самих себе) доходять, - а от основній масі ЛОХТОРАТУ до цього ще треба "дорости", хоча наші дєятєлі в цьому відношенні лохторату активно допомагають.
100%-ова згода з принципом сортування лайна (саме за крайньої необхідності), а от його подальша-впіхуємость-в-потрібне-русло - це дійсно справа, до якої має залучатися кожен, кому ця країна "непох".
Щиро зичу вам наснаги на ваші добрі справи ;)
ЗІ: завжди вважав, шо трахатись треба піся-в-пісю, а не мозг-в-мозг (як то буває в невдалій сім'є, де замість того, шоб душевно трахатись, вони їбуть одне одному мозги) ... але очевидно те, шо є прихильники як першого, так і другого варіанту (при чому друга категорія, як правило, несвідома щодо своїх уподобань), а от ті, хто не може вгомонитись з тємами "на кого вона працює" і "вася-друг" - це явно вже третя категорія, якій подрочить свій власний мозок ой як залюбки... Облиш дурнів з їхнім ананізмом - хай собі дрочать, бо ті тєми вже самі по собі забембали.
Невсеремось!
[info]mentbuster wrote:
Dec. 26th, 2007 10:30 am (UTC)
Піся-в-пісю у нас з чоловіком також непогано виходить (судячи з кількості та якості дітей), але в мозок - то особливе задоволення! :)
(no subject) - [info]bajda - Dec. 26th, 2007 11:02 am (UTC) Expand

Profile

Shapo
[info]mentbuster
Тетяна Монтян
Website

Latest Month

July 2009
S M T W T F S
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by
HP.com/gwen