Home

Previous Entry | Next Entry

nigga
Бо дістали.
Отже:
1. Мені дуже шкода це нещасне, безмозке створіння, яке не може знайти собі цікавішого зайняття, крім як вештатись на футбол в хулсівский сектор. А між тим, їй вже 17 років, і в її віці вже треба було б мати хоч якийсь мозок в голові. Бідолашну соску кинули напризволяще ті, з ким вона в той хулсівський сектор припхалася, в результаті чого вона отримала люлів, а потім на ній відпіарилася купа народу.
2. Я дуже добре знаю, що таке молодіжні неформальні агресивні угрупування, бо по малолєткє (13-15 років) була надзвичайно активним членом одного з них, носила різнокольоровий хаєр та билася банда на банду велосипедними ланцюгами. І не вбачаю в цьому нічого ані особливо хорошого, ані особливо поганого. Це - звичайне собі суспільне явище, про яке написані мегатонни спеціалізованої макулатури. І це суспільне явище віджирає купу суспільних ресурсів на його нейтралізацію та убезпечення.
3. Убезпечувати це суспільне явище слід грамотно та професійно, а не так недолуго, як це зробили безмозкі менти останнього разу. Ті, хто повівся настільки непрофесійно, настучав люлів цій сосці та купі інших людей, в тому числі і лівих - повинні отримати свою долю люлів у вигляді передбаченої законом відповідальності.
4. В 1995 році, на похованні Патріарха, я вклинилася в натовп, що тікав від омонівців, аби підставитись замість цих нещасних стареньких та інших релігійних беззахисних людей. Побої, які я внаслідок цього отримала, були феєричні - все тіло у мене було розцяцьковане на протязі трьох тижнів всіма кольорами веселки. Та й взагалі - я багато чого знаю про тілесні ушкодження ;) Якщо б я тоді була на стадіоні, я б так само стала на шляху беркуту, аби витягти цю тупу сучку з-під ментівських кийків. БО БИТИ БЕЗЗАХИСНИХ НЕ МОЖНА. Навіть якщо вони - тупі хулсівські малолітні підстилки.
5. Кретин Костя Стогній мав ПРОФЕСІЙНИЙ обов'язок поцілувати дєвачку в жопу, подарувати їй квіти, палко вибачитись та поклястись своїм смазливим фейсом, що всє злодєї, винні в побитті, будуть покарані за всією суворістю радянського закону. Я, на відміну від Стогнія, нічого подібного робити не зобов'язана.
6. Мої старші пацани цікавляться футболом та, не виключено, таки приєднаються до якогось пиздуватого фанатського чи ще якогось угрупування. Навіть на думку мені не спаде їм це забороняти, бо це - ЇХНЄ життя, вони - чоловіки, і їм самим вирішувати, як їм жити. Але я попереджу їх, що, якщо вони отримають десь люлів, бо самі того прагнутимуть - винні в тому будуть лише вони самі, а не менти чи їхні командири. Бо вина ментів - це зовсім окрема тема. І ще - що трахати дєвачєк з фанатських угрупувань можна лише в двох презервативах. А ще краще - в трьох.

Comments

Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
[info]perkalaba_real wrote:
Jun. 3rd, 2007 10:56 am (UTC)
...бо по малолєткє (13-15 років) була надзвичайно активним членом одного з них, носила різнокольоровий хаєр та билася банда на банду велосипедними ланцюгами....
ахуєть ггггггг
[info]chapeye wrote:
Jun. 3rd, 2007 02:12 pm (UTC)
"teper shanovanyj chlen suspilstva" (c) gggg
(no subject) - [info]mentbuster - Jun. 3rd, 2007 08:14 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]chapeye - Jun. 4th, 2007 02:21 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]melusyna - Jun. 4th, 2007 11:59 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]chapeye - Jun. 4th, 2007 06:17 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]kor1sh - Jun. 5th, 2007 06:24 pm (UTC) Expand
[info]barbasyaka wrote:
Jun. 3rd, 2007 11:00 am (UTC)
п.2 нагадує мені теж мій підлітковий вік :)
п.6 - краще таких не трахати і в трьох презервативах. від нинішних статевих напастей вони мало допомагають.
[info]ninka_kiev wrote:
Jun. 3rd, 2007 11:02 am (UTC)
костя отжеггг
Мы в ньюз-руме аплодисментами встретили Костину теорию про "девочку-мазохистку"... типа "он ее отталкивал, а она подбегала опять и опять и опять".... Предлагаю сделать из нее мололежную бабцю Параску... Взять ее в БЮТ (ну хотя б молодежное крыло) и сделать всеукраинскую защитницу всех фанатов. Параска Королюк проведет мастер-клас по покрыванию матом политиков... :)
ДэвочГу жалко.... но пиариться на этом....
А Костю В САД! Не извинился перед девачГой.
P.S. Вспоминаю милиц.сводку рассказанную мне моим другом журналистом-криминалистом. "56-летний мужчина біл найдет на полу своей квартирі с 52 ножевіми ранениями. Версия следствия - самоубийство.
[info]kor1sh wrote:
Jun. 5th, 2007 06:20 pm (UTC)
Re: костя отжеггг
Одному мому знайомому пощасливилось побачити протокол (допиту) в якому дослівно писали:
"Підозрбваний почав фанатично битися головою в чобіт сержанта Т.", так що видавати побої як мазохізм - в МВС нормальна практика :).
[info]otar wrote:
Jun. 3rd, 2007 11:04 am (UTC)
Ти геній :) Я давно не бачив, щоб навколо когось здіймалась аж така величезна буча у lj-просторі :)
[info]mentbuster wrote:
Jun. 3rd, 2007 11:11 am (UTC)
Ти знаєш, я настільки цим здивована...
Чи немає у тебе якогось вірогідного пояснення цьому, без перебільшення, феномену?
(no subject) - [info]kotyhoroshko - Jun. 3rd, 2007 11:18 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]otar - Jun. 3rd, 2007 11:24 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jun. 3rd, 2007 11:44 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]otar - Jun. 3rd, 2007 11:54 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]ingoo - Jun. 4th, 2007 07:36 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]higher_caps - Jun. 3rd, 2007 11:29 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]igordaily - Jun. 3rd, 2007 08:55 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]mik1 - Jun. 3rd, 2007 09:09 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]igordaily - Jun. 3rd, 2007 09:39 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]mik1 - Jun. 3rd, 2007 10:07 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]igordaily - Jun. 3rd, 2007 10:48 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]mik1 - Jun. 3rd, 2007 10:58 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]igordaily - Jun. 3rd, 2007 11:41 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]rogin - Jun. 4th, 2007 11:33 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]mik1 - Jun. 4th, 2007 03:27 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]rogin - Jun. 4th, 2007 11:23 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]igordaily - Jun. 4th, 2007 01:56 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]rogin - Jun. 4th, 2007 02:01 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jun. 3rd, 2007 09:59 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]igordaily - Jun. 3rd, 2007 10:46 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jun. 3rd, 2007 10:53 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]igordaily - Jun. 3rd, 2007 11:50 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jun. 4th, 2007 12:30 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]igordaily - Jun. 4th, 2007 08:38 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]palm_oil - Jun. 4th, 2007 07:50 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]serge_lipkin - Jun. 3rd, 2007 02:27 pm (UTC) Expand
[info]ledov wrote:
Jun. 3rd, 2007 11:09 am (UTC)
мда..
[info]banderivka wrote:
Jun. 3rd, 2007 11:27 am (UTC)
два презервативи збільшутю вірогідність того шо вони порвуться (сила тертя)
[info]skeeter_boy wrote:
Jun. 3rd, 2007 11:42 am (UTC)
А вы хорошая мать.
[info]mentbuster wrote:
Jun. 3rd, 2007 11:46 am (UTC)
Бо була надзвичайно нещасною донькою ;(
А з дітьми своїми я дружу, без панібратства, понтів та моралізаторства. Бо хто я така, аби їх за щось засуджувати?
ЗІ. Їхня найближча мета - перемогти мене на татамі. Бо після цього я скажу, що вони нарешті стали мужчинами ;)
(no subject) - [info]liana_lina - Jun. 3rd, 2007 09:41 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]skeeter_boy - Jun. 4th, 2007 09:52 pm (UTC) Expand
[info]solitary_rioter wrote:
Jun. 3rd, 2007 11:47 am (UTC)
Браво, Тетяно!
Тепер розумію, що Ви мали на увазі, коли казали про те, як Вам подобається продукувати мислєвіруси етцетера.

А тепер "ізбранноє":
...нещасне, безмозке створіння...
...Бідолашну соску...
...тупу сучку...
...тупі хулсівські малолітні підстилки...
...трахати дєвачєк з фанатських угрупувань можна лише в двох презервативах...


Це, часом, не Ви були автором бестселеру, популярного в колах коаліції, "Як навішувати ярлики та створювати стереотипи"? ;)
[info]tassadar_ha wrote:
Jun. 3rd, 2007 11:49 am (UTC)
Доброго дня, пані Тетяно! Як правило, я з Вашими позиціями згоден, але ось тут не може не посперечатись: я все розумію, але навіщо навішувати на цю дівчину такі ярлики? І друге: як завжди, різниця між тим, як є і як повинно бути. Дії міліції повинні бути _адекватними_ правопорушенню. Уявімо собі, що США, після відомого нападу на дипломата, знищили Київ за допомогою массованого ядерного удару. У цьому разі аргументи могли бути такими ж самими, мовляв, тупі ідіоти, самі винні.
[info]ingoo wrote:
Jun. 3rd, 2007 12:43 pm (UTC)
якби ця дєвка не клеїла з себе жертву, що їй вдавалося набагато гірше, аніж, певно, внести свою лепту в зривання крісел і жбурляння їх в ментів, то може і не варто було.

інколи варто називати все своїми іменами
а в українців, комплекс жертви настільки вкорінився, що всі не тіко готові жаліти аж жо уміленія, але й возвеличувати цих жертв

(no subject) - [info]solitary_rioter - Jun. 3rd, 2007 12:50 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]ingoo - Jun. 3rd, 2007 01:06 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]tassadar_ha - Jun. 3rd, 2007 01:42 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]ingoo - Jun. 4th, 2007 07:33 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]tassadar_ha - Jun. 4th, 2007 10:15 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]tassadar_ha - Jun. 3rd, 2007 01:04 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]ingoo - Jun. 3rd, 2007 01:12 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]tassadar_ha - Jun. 3rd, 2007 01:37 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]linx_p - Jun. 4th, 2007 08:32 am (UTC) Expand
[info]lumpen wrote:
Jun. 3rd, 2007 11:53 am (UTC)
А шо это вы Танечка списываете?!
[info]mentbuster wrote:
Jun. 3rd, 2007 08:26 pm (UTC)
Вибачте плагіаторку, Вовочко ;)
[info]ptaxa wrote:
Jun. 3rd, 2007 12:08 pm (UTC)
купа негативу та емоцій, видайть сильно дістали(.
(Anonymous) wrote:
Jun. 3rd, 2007 12:48 pm (UTC)
Бомжів, сосок, підарасів, а заодно й старих маразматиків можна і треба бити, а іноді й вбивати, бо вони не нормальні?
(no subject) - [info]ptaxa - Jun. 3rd, 2007 12:55 pm (UTC) Expand
[info]oleksandr wrote:
Jun. 3rd, 2007 12:41 pm (UTC)
Всьо, тема дівчинки розкрита :)

На програмі воно ж, нажаль, прозвучало по-іншому. За браком часу, мабуть.
[info]pereashcallahan wrote:
Jun. 3rd, 2007 12:47 pm (UTC)
Зауваження такі, Таню:
«повинні отримати свою долю люлів» — в українській іменник «доля» не має такого значення. Замість цього слова слід було вжити частка/пай/пайка. Я рекомендую «пайку», як найбільш стилістично підхожу. Наприклад, перефразувати можна б так було «повинні скуштувати своєї пайки люлів». Таким робом ми ще й зменшуємо кількість вживань дієслова «отримувати». Вислів яскравішає, набуває виразності.

«тіло у мене було розцяцьковане на протязі трьох тижнів» — Як жартують мовознавці, «на протязі» сидячи, хіба що нежить підхопити можна (протяг це те, що російською сквозняк зветься). В офіційному мовленні можна вживати «протягом», але краще слово «впродовж». Хоча, як на мій смак, то така конструкція принципово важкувата тут, беручи до уваги стиль допису. От як можна б, приміром: «три тижні поспіль зі шкіри синятини/синці не сходили». Відчуваєте різницю? Або, додержуючись вашого веселкового порівняння, «моє розцяцьковане тіло зо три тижні грало всіма веселковими барвами».

«Настучав люлів» — немає «стучав», є «стукав». І гадаю, вам стануть у пригоді колись деякі з цих українськіх висловів, синонімічних до «побити» (настукати люлів :) :

[info]pereashcallahan wrote:
Jun. 3rd, 2007 12:47 pm (UTC)
ПОБИТИ 1. (кулаками, палицею і т. ін.) підняти руку на кого; пом'яти (нам'яти) боки (шкуру) кому; накласти боки кому; дати (задати, всипати) бобу (перцю) кому; дати (задати) духу кому; дати прочухана (прочуханки) кому, дати пам'ятного кому; нам'яти чуба (чуприну) кому; нам'яти (наклепати) потилицю (шию) кому; намилити (нам'яти) шию (в'язи) кому: накласти (надавати) по шиї (а шию) кому; натовкти [під] боки [в] (потилицю) кому, кого; докласти воза кому, заст., жарт.; дати кучму кому і без додатка, розм.; натовкти морду (пику) кому, вульг.; вибити бубну (бубни) кому, з кого. розм.

Навіть йому не стало зухвальства підняти руку на Василя Маркевича (Довженко, 3, 1964, с. 26); – Один бурлака причепився до мене, …та й сунувся битись. Я добре нам'яв йому боки (Нечуй-Левицький, 3, 1965, с. 276); – Ну, ну, Габелку! – крикнув йому Василь. – Гляди лиш, щоб я тобі не нам'яв шкури (Панас Мирний, 1, 1968, с. 440); І Василь не мине случаю, щоб чим Грицькові дозолити; тільки все стиха, крадькома як кішка, мов і не він, то кийок мережаний поламає, то пужално цяцьковане закине.., а часом і боки накладе Грицькові (Панас Мирний, 1, 1968, с. 148); Кинулися [господарі] на нього [вовка] і всипали йому такого бобу, що пару день нікуди не ходив, тільки лежав у лісі та вилизувався (Франко, 4, 1950, с. 87); – Вони [стражники] підуть на панське поле, і хай-но якийсь писок хоч писне, дадуть такого бобу, що й на печі не всидить і не влежить! (Стельмах, 1, 1982, с. 580); – Ось він тобі дасть зараз перцю! (Шиян, Баланда, 1957, с. 12); – А побратим же твій де? – спитав Петро. – Побратимові, – каже, – моєму тепер доволі діла. Хочемо задати перцю городовій старшині, так шатається тепер по всіх усюдах (Куліш, Вибране, 1969, с. 131); – Драча побили… Стерво чоловік, а ще ніби свій, козак. Ну, йому вночі дали вже духу (Панч, 4, 1982, с. 125); Івась, спершу боячись, щоб батько прочухана не дав за те, що такої шкоди наробив, тепер почав хвастати та вихвалятись (Панас Мирний, 4, 1955, с. 245); – Даймо йому доброї прочуханки, щоб пам'ятав до нових віників, – загукали бурлаки (Нечуй-Левицький. З, 1965, с. 73); – «Їй-богу, – кажу до Левадихи, – нарву кропиви, та простягнімо Палажку коло криниці, та даймо їй доброї прочуханки та пам'ятного, щоб не забувала відер» (Нечуй-Левицький, 3, 1965, с. 12); – А хто ж тобі, чоловіче, чуба мав намняти [нам'яти]? (Руданський, 1, 1972, с. 172); – Так, кажете, здорово нам'яли вам окупанти і гайдамаки потилиці? (Довженко, 2, 1964, с. 108); [Дехто (з хлопців):] А так, так! [Вавило:] Наклепати йому потилицю (Старицький, 3, 1964, с. 120); [Канон:] Я прийду, як смеркне. А ніхто мені тут шиї не намилить? (Кропивницький, 2, 1958, с. 414); – Ну-ну, не займай, а то намилимо в'язи! (Шиян, Баланда, 1957, с. 22); – Намну я тобі шию, коли зустрінемося (Яновський, 2, 1958, с. 147); [Тиміш:] А спробуєм гукнуть, То в шию накладуть (Кропивницький, 5, 1959, с. 596); [Платон Гаврилович (грізно до Дороша):] Ей ти, чорток, хочеш, щоб я тобі по шиї надавав (Васильченко, 3, 1960, с. 146); [Юхим:] А я собі думаю: лежи ти й зверху, а я тобі зісподу натовчу мовчки боки (Васильченко, 3, 1960, с. 80); – Всього доводиться терпіти… А як не в лад загавкаєш на пана, То ще й під боки натовчуть (Глібов, Байки, 1959, с. 185); – Та піди та побий їй [бабі Палажці] морду, та натовчи добре потилицю (Нечуй-Левицький, 3, 1965, с. 384); Зіпхнув [будівничий] чоловіка з муру, і налаяв щонайпоганшими словами, ще й в потилицю натовк (Франко, 5, 1951, с. 302); [Михайло:] Борони боже: Якби я свою жінку підстеріг в чім, тут би їй і доклав воза (Котляревський, 2, 1953, с. 69); Як пан Еней так забавлявся, То лиха він собі не ждав, Не думав і не сподівався, Щоб хто з Олимпа кучму дав (Котляревський. 1, 1952, с. 101); – Пику натовчу, хоч ти мені й батько (Васильченко, 1, 1959, с. 148); Двом американцям просто серед білого дня на Графській пристані в Севастопольському порту якісь матроси натовкли морду (Гончар, 2, 1959, с. 347); – Ходім, голубчику, – сіпнув юнака за рукав Кирило Сидоренко, – я тобі виб'ю таку бубну, що дядькові закажеш (Собко, Звичайне життя, 1957, с. 173).

(no subject) - [info]pereashcallahan - Jun. 3rd, 2007 12:48 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]pereashcallahan - Jun. 3rd, 2007 12:48 pm (UTC) Expand
+++ - [info]jabogdan - Jun. 3rd, 2007 01:53 pm (UTC) Expand
Re: +++ - [info]pereashcallahan - Jun. 3rd, 2007 02:06 pm (UTC) Expand
(no subject) - (Anonymous) - Jun. 3rd, 2007 07:50 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]pereashcallahan - Jun. 3rd, 2007 08:00 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]nastya_s - Jun. 3rd, 2007 03:09 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]pereashcallahan - Jun. 3rd, 2007 03:35 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]nastya_s - Jun. 3rd, 2007 06:16 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]pereashcallahan - Jun. 3rd, 2007 08:08 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]nastya_s - Jun. 3rd, 2007 08:10 pm (UTC) Expand
[info]volocyga wrote:
Jun. 3rd, 2007 01:08 pm (UTC)
пані Тетяно...
отже, імпровізація ...

цитата «нещасне, безмозке створіння» - оповідач стає адвокатом постраждалої – «я вклинилася в натовп, що тікав від омонівців, аби підставитись замість цих нещасних» (може й вона, того, вклинилась, і це в 17 рочків, – відчувала щось зле і намагалася хоч якось тому зарадити)

- ОВВА як докорінно все змінилося... манупулятивні технології в дії

Ще зауваження щодо тези розумний-ідіот, натомість є сенс говорити про особисть та коректність щодо особистості якою б вона не була (що сповідуєте Ви щодо пана Цушка).

Да, і презервативи були обов’язковими, це так... вивищує (тих хто без презервативів). А може вона ще й наркоманка?! А може... Та їй за це взагалі руки-ноги треба було...
[info]liuda_y wrote:
Jun. 3rd, 2007 01:27 pm (UTC)

логічний висновок - за 12 років менти навчилися бити із значно меншими видимими наслідками.
мабуть, за наступні 12 років вони ще чомусь навчаться...
[info]marina_corvina wrote:
Jun. 3rd, 2007 01:36 pm (UTC)
Ключевые слова тут "нещасне, безмозке створіння"
Я это чудо видела накануне "свободы слова", ее снимали в динамовском фан-клубе. М-да... Несчастная вообще не в состоянии связно выразить никакую мысль. Даже фраза "за что меня побили?" давалась ей с неимоверным трудом. И никто не сказал бедняжке, что если бы он пошла вместо футбольного матча, например в оперу, с ней бы точно ничего плохого не случилось. Ну не отмечены в истории случаи "побиття" фанатов Пласидо Доминго ))
А Костю Стогния жалко. Ну не может он "цілувати дєвачку в жопу" - такой уровень лицемерия ему не по силам - и слава Богу. Должны же остаться в этой стране порядочные люди и после того, как "гарант" зачистил правовое поле ((
[info]serge_lipkin wrote:
Jun. 3rd, 2007 02:34 pm (UTC)
"Ну не отмечены в истории случаи "побиття" фанатов Пласидо Доминго ))"

О, ви так спритно вдаєте дурну-склеротичку, я в захваті! А мо то в нас в опері ніколи не стріляли, чи як?
Якби тая дівчинка сиділа поряд з прем'єр-міністром, а її ненароком підстрелили, то ви б порадили піти на хокей?
(no subject) - [info]marina_corvina - Jun. 3rd, 2007 04:29 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]mykolap - Jun. 5th, 2007 07:27 am (UTC) Expand
(no subject) - (Anonymous) - Jun. 3rd, 2007 03:32 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]marina_corvina - Jun. 3rd, 2007 04:19 pm (UTC) Expand
(no subject) - (Anonymous) - Jun. 3rd, 2007 07:31 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jun. 3rd, 2007 08:19 pm (UTC) Expand
[info]problemne_dytia wrote:
Jun. 3rd, 2007 01:59 pm (UTC)
Схиляю перед вами голову. Ви достойна альтернатива Корчинському в епістолярно патетичному жанрі:)))
[info]call_me_sergio wrote:
Jun. 3rd, 2007 02:02 pm (UTC)
Татьяна, я вас всегда уважал за ум и глубокое презрение к нашим политикам, так как есть за что, и сейчас после всего того что прочитал даже не вспоминаю о Цушке т.д. но кто тебе СУКА Поганая дал право так опускать бедного ребенка, какая бы она не была?
[info]mentbuster wrote:
Jun. 3rd, 2007 08:15 pm (UTC)
Я її не опускаю, а просто адекватно оцінюю, і мені її дуже шкода. Але кінчить вона дуже погано, якщо не отямиться.
(no subject) - [info]call_me_sergio - Jun. 3rd, 2007 08:49 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]gazpromm - Jun. 4th, 2007 08:18 am (UTC) Expand
[info]dyadechko_volyn wrote:
Jun. 3rd, 2007 02:17 pm (UTC)
От тепер знову бачу розумну жінку і погоджуюсь на всі 100%, а то за потоком симпатіїї до Васі, це враження в мене затьмарювалось :)
[info]pakko wrote:
Jun. 3rd, 2007 02:21 pm (UTC)
причем тут девочка?
Зачем обсырать девочку? Это нихуя не стильно
[info]serge_lipkin wrote:
Jun. 3rd, 2007 02:38 pm (UTC)
"...нещасне, безмозке створіння, яке не може знайти собі цікавішого зайняття..."
"...в її віці вже треба було б мати хоч якийсь мозок в голові."
"Навіть на думку мені не спаде їм це забороняти, бо це - ЇХНЄ життя..."

На язиці крутиться слово єбанутая, але не знаючи як краще його дотулити до слова шизофренічка, вживати не стану.
[info]mentbuster wrote:
Jun. 3rd, 2007 08:10 pm (UTC)
До себе дотули, хлопчику ;)
(no subject) - [info]serge_lipkin - Jun. 3rd, 2007 09:10 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]gazpromm - Jun. 4th, 2007 08:18 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]serge_lipkin - Jun. 4th, 2007 09:36 am (UTC) Expand
[info]jabogdan wrote:
Jun. 3rd, 2007 03:00 pm (UTC)
"как тяжело мне быть звездою..."
Все просто пояснюється,мєнти такі як їх пришелепкуватий начальник.
От Луценко був відірви голова поганий і пришелепкуватий самопіащик-камікадзе, - відповідно і підлеглі такі були.

А от Вася добрий інтелігентний агроном чи там зоотехнік,Мороза і партію теж не зрадив як його попередник -- відповідно усі міліціонери тепер добрі і порядні та на нього рівняються,а от хто в те не вірить той є дурень, і мені вас усіх шкода.

А ця дівчинка виявилось зовсім і не дівчинка - а погане дівчисько, і вона хотіла побешкетувати, - тому вона є безсумнівно повією і дуже заразною курвою якої слід остерігатись.
Пані знає тему достеменно, бо сама хвалиться що перебувала у такому угрупованні у свій час,так шо не перешкоджайте самопіару і зірковій хворобі доброї людини, бо лихо вам буде.(жєрт, бо сі бою, шльєк би їх всіх трафив)

Кожен поки ще марить що має право вільно висловлювати свою точку зору,деінде навіть уже не марять, тож будьмо толерантні до іншої думки і політкоректні до світлячків які марять стати зірками.

Зрештою те як шановна пані меценас себе повела до друга сім"ї в чеснотах якого впевнена -- достойно усякої похвали,бо друзі якраз в біді і пізнаються.
Тільки не тре було робити це все так публічно,увесь інтернет закиданий активними лінками на цей щоденник,тому і анонімів та усіляких провокаторів так тутечки багацько, моя така скромна догадка.

За перепрошення,але мені ця тема все більше нагадує піар прес-конференції поп-звіздульок на кшталт Кіркорова,де саме "шкандаль" провокує гучний безплатний рекламний розголос.

PS!
А туберкульозного епідеміолога галімського я викинув як він і просив у своєму погрозливому флешмобі.
[info]galimsky wrote:
Jun. 3rd, 2007 05:39 pm (UTC)
Дивився
як все сумно...
[info]death_987654321 wrote:
Jun. 3rd, 2007 03:14 pm (UTC)
Ну, очень интересно.

Вот я на пример - вполне мог попасть туда с женой. И что -- она тоже... мм.. сучка ? А полбу тебе не дать ?

Я ходил на рукопашный некоторое время, и видел как тренируются менты, не говоря уже о Беркуте. Нихуя бы я не сделал чтобы помочь своей жене. Ни-ху-я. Сам бы лежал с черепно-мозговой травмой.

Мой знакомый -- журналист футбольного клуба "Карпаты", очень часто бывает на матчах ( его обязанность ), он рассказывает, что всегда менты (не Беркут) вылавливают зачинщиков и выводят со стадиона в бобик, перед тем как всё начнётся.
(Anonymous) wrote:
Jun. 3rd, 2007 07:44 pm (UTC)
И обязательно тебе попасть в фановский сектор, да еще и прихватив с собой любимую жену? Если только нелюбимую, тогда понятно... Ты бы также бросил ее прикрывать свою *опу, как бросили "детя" ее "друзья" по клубу.

Ничего бы не сделал, чтобы помочь своей жене. Ни-че-го. А зачем?

В другие сектора, подальше от очага агрессии, приобрести билет - извилина в мозгу не туда поворачивает?
(no subject) - [info]death_987654321 - Jun. 4th, 2007 09:03 am (UTC) Expand
(no subject) - (Anonymous) - Jun. 5th, 2007 02:27 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jun. 3rd, 2007 08:08 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]meisterschutze - Jun. 3rd, 2007 10:40 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]gns_ua - Jun. 12th, 2007 05:54 pm (UTC) Expand
[info]unitedcolorsofm wrote:
Jun. 3rd, 2007 03:24 pm (UTC)
"Мені дуже шкода це нещасне, безмозке створіння, яке не може знайти собі цікавішого зайняття, крім як вештатись на футбол в хулсівский сектор. А між тим, їй вже 17 років, і в її віці вже треба було б мати хоч якийсь мозок в голові."

Це не вирішення проблеми і це не відповідь. Факт мав місце. Мєнтяри - підараси. От і все. А з твоїх слів виходить, що краще сидіти вдома...
(Anonymous) wrote:
Jun. 3rd, 2007 04:28 pm (UTC)
Дівчина, хоч би в неї і кори головного мозку нема, - вільна громадянка вільної країни, тож має всі такі самі права, як будь хто з українців. В тім числі право на коректе до себе ставлення.
(no subject) - [info]unitedcolorsofm - Jun. 3rd, 2007 04:41 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jun. 3rd, 2007 06:06 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]palm_oil - Jun. 4th, 2007 07:59 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]searcher_finder - Jun. 3rd, 2007 08:59 pm (UTC) Expand
(no subject) - [info]linx_p - Jun. 4th, 2007 08:38 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]searcher_finder - Jun. 4th, 2007 09:29 am (UTC) Expand
(no subject) - [info]mentbuster - Jun. 3rd, 2007 07:59 pm (UTC) Expand
[info]hrumplik wrote:
Jun. 3rd, 2007 03:31 pm (UTC)
А чому не краще вдвох? Втрьох, як на мене, вже забагато.
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>

Profile

Shapo
[info]mentbuster
Тетяна Монтян
Website

Latest Month

July 2009
S M T W T F S
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by
HP.com/gwen