Home

Previous Entry | Next Entry

Shapo
Сьогодні в Апеляційному суді Києва познайомилася з дівчиною Галею. Колись вона мала маму, тата та хату на Хрещатику, 13. За цю саму хату її підставили, дали п'ять років, які вона відсиділа "від дзвінка до дзвінка" та відкинулася з полтавської жіночої зони лише тиждень тому. Дитину, яку вона народила, перебуваючи під слідством, у неї забрали на 14-й день та відправили до дитбудинку.
І все це - заради того, щоби заграбати її квартиру. Можу тільки уявити собі, скільки коштувало "купити" такий суворий вирок, а також незвільнення дівчини по жодній амністії!
Поки вона сиділа, веселі шахраї підробили доручення та загнали хату. Батьки повмирали. З зони вона судилася та відсудила - але лише пів-квартири. Це незаконно та несправедливо, але краще, ніж нічого.
Дівчина з'їздила в Ворзель до сина - каже, дитина ледве не збожевоіла від щастя, що мама повернулася, але забрати малого вона не може - нема куди.
В хату нові хазяї не пускають, і особисто я думаю, що дівчина в реальній небезпеці, бо її дешевше вбити (родичів, крім маленького п'ятирічного сина - немає), аніж ділити з нею хату.
Дізнаюсь подробиці - напишу більше.

Comments

[info]dali_bude wrote:
Nov. 16th, 2005 03:29 pm (UTC)
Чи є якісь способи вберегтися від судового бєспрєдєлу чи його наслідків?
[info]mentbuster wrote:
Nov. 16th, 2005 08:08 pm (UTC)
Немає, звичайно
Судовий безпрєдєл - це лише один аспект життя, а життя взагалі - то є смертельна хвороба, що передається статевим шляхом ;)
[info]faargenwelsh wrote:
Nov. 25th, 2005 01:28 pm (UTC)
Re: Немає, звичайно
і, відповідно, потрапляє під дію статті 130 кку... =)
-----------------

блядська жисть, всe-таки.

[info]dimailer wrote:
Nov. 25th, 2005 01:24 pm (UTC)
Потенційна смертниця? В тому сенсі, що прийде в ту хату з поясом та коктейлями? Щиро раджу такого тим, хто її підставив.
[info]faargenwelsh wrote:
Nov. 25th, 2005 01:29 pm (UTC)
в сeнсі, що її нe сьогодні - завтра можуть за ту хату взяти й вбити, щоб шороху нe наводила.
[info]dimailer wrote:
Dec. 7th, 2005 03:43 pm (UTC)
та зрозумів я, просто моєму возмущенію не має меж
[info]dimailer wrote:
Dec. 7th, 2005 03:45 pm (UTC)
A в Луїзіані, як на мене, душно дуже :)
[info]didaio wrote:
Nov. 27th, 2005 10:47 pm (UTC)
Offtop
Дзвонить у студію жінка 83 років, дуже емоційно каже, що пам’ятає, як напівпритомних від голоду людей добивали й викидали в рови при дорогах, приказуючи, що тепер, нарешті, від цих українців звільниться місце, і тут буде «наша земля, наші русскіє будуть жити». Ну і далі вона ледь не плачучи примовляє, що як же вам не соромно казати, що то був просто недорід, вас би самих в такі умови…

І Буйко каже: «Ну, женщіна в таком возрастє, што нічєго помніть не может про тє врємєна, да оно і слишно, в каком она состояніі (читай — в маразмі — прим. моя), поетому я єйо прощаю!» І це «Прощаю» він в різних варіаціях ще рази три повторив.


Чи є в даному випадку можливість притягти Буйка до відповідальності? І якщо так, то яким чином?

Дякую!
[info]mentbuster wrote:
Nov. 28th, 2005 07:15 am (UTC)
Re: Offtop
Таку мерзоту треба просто мачіть в сартірі, бо притягти до відповідальності неможливо хіба що за "маразм".
Хоча за піблічне заперечення Голодомору непогано було б впровадити кримінальну відповідальність.
Німці, наприклад, цемають - для тих, хто заперечує Холокост.
[info]didaio wrote:
Nov. 28th, 2005 10:38 pm (UTC)
Re: Offtop
Він, нажаль, маразм не сказав.
А те, що мачіть в сартірі — я повністю згоден…
І крім відповідальності про заперечування Голодомору треба ще Комуністичну партію заборонити.

І ще, і ще багато змін зробити… Але ж… Ніхто бажання не виявляє.

Дякую за Вашу відповідь.
[info]faargenwelsh wrote:
Nov. 29th, 2005 04:05 pm (UTC)
Re: Offtop
у франції тeж - причому було дeкілька досить гучних справ, коли вони були застосовані на практиці. наприклад, одного ультраправого штрафанули за фразу "якщо нe зациклюватись на двадцятому сторіччі, а згадати єгипeтські піраміди і хрeстові походи, то пeчі, в яких палили єврeїв, є лишe малeнькою дeталлю історії". що вжe казати про ту хуйню, яку в нас щодня чутно з трибун і в з тілівізора. кстаті, у французькій класифікації злочинів рeвізіонізм є сeрeдньої тяжкості. отакоє вот.
[info]nebes wrote:
Jan. 14th, 2008 08:14 pm (UTC)
Смерть ворогам України!
Хто кому пише тексти - шось я таке у Ющенка чув...?
[info]nimes wrote:
Nov. 28th, 2005 01:22 pm (UTC)
тетяно, я жалкую що я не такий як ви, в плані сили духу.
А дівчина дійсно в небезпеці.
[info]mentbuster wrote:
Nov. 28th, 2005 11:30 pm (UTC)
З дівчиною, до речі, поки що все ОК. Може, ще й обійдеться.

Я стосовно сили духу... Чесно кажучи, я теж інколи люблю поскиглити та повитирати соплі об чужу жилєтку ;)
[info]nimes wrote:
Dec. 2nd, 2005 08:54 am (UTC)
ну, то добре, що все ОК. Але... нічого в цій країні не змінилося поки що принаймні.

а щодо "повтирати соплі" - то це одне, а невтомно "стіну пробивати чолом" - тобто, не вважайте за образу, просто в мене руки давно вже опустилися і я почав мімікрувати.
[info]mentbuster wrote:
Dec. 2nd, 2005 09:26 am (UTC)
Я добре ставлюся до свого чола і не піддаю його завідомо непосильним випробуванням. Тому пробиваю стіни не чолом, а всілякими більш підходящими підручними засобами :)
Правда, хотілося б, щоби ці засоби були трохи більшого розміру ;)
[info]nimes wrote:
Dec. 5th, 2005 11:22 am (UTC)
взагалі стосовно чола - то була цитата із раннього Скрябіна (тепер від Кузьми в телевізорі мене мало не нудить). Кльово те, шо у вас Тетяно вистачає наснаги на те, шоб брати в руки ті самі підручні засоби і пробивати ними стіни.

А як ви доречі ставитеся до побудови паркану на Банковій? тобто я так розумію ви Ющенка поважаєте. В контесті поваги - як співвідносяться на вашу думку слова про те що влада не буде відгороджуватися парканами від народу і т.п.?

Просто наприклад для мене, палкого учасника революції, Ющенко втратив колишню повагу через те, що в нього на 90% слова розходяться з ділом. А це не по-чоловічому, не мужньо, тіпа того.
[info]mentbuster wrote:
Dec. 5th, 2005 07:07 pm (UTC)
Ні фіга я його не поважаю - чмо він голиме, лох та дешевка. Але я вважаю його в цілому позитивним - в тому плані, що він послав всю країну в режим "Мама, мама, я пропала - я даю кому попало!" ;) А значить - дав людям шанс самоорганізуватись.
Поки він не "закручує гайки" - я його підтримуватиму в порівнянні з іншими уїбанами :)
[info]nimes wrote:
Dec. 8th, 2005 01:18 pm (UTC)
:-))
я ще так обережненько сказав - "поважаєте" - ну блін не очікував такої реакції :)) хоча насправді - реакція абсолютно мені зрозуміла і більше того я абсолютно згоден, бо точно знаю що наш президент - ганчірка, і був таким завжди, особисто у мене немає в цьому сумнівів, адже на Майдан і т.п. я ходив не за Ющенка чи ще там за хер знає кого, а за себе - тому що набридло бздіти і сидіти вдома підібгавши хвоста. Я хотів вийти на вулицю і своєю там присутністю заявити про те, що я всіх єбав і нарешті готовий пиздитися з мусорами - це так би мовити "в часності", а в цілому - це те, що я дозрів захищатися сам.

а чого взагалі я казав про повагу - я читав вашу статтю на Майдані.орг.юа про Піскуняру і т.д. ну і там нібито ви щось таке казали про повагу до Ющенка.

Мені цікаво - а що ви думаєте про мельниченка? я до прикладу думаю що без умовно-його записів не було би за великим рахунком ніякої революції, і мене заїбало чути "прєдатєль родіни" і все таке.
[info]nimes wrote:
Dec. 22nd, 2005 11:46 am (UTC)
вчора боював від виборчого списку Пора-ПРП

Profile

Shapo
[info]mentbuster
Тетяна Монтян
Website

Latest Month

November 2009
S M T W T F S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by
HP.com/gwen